آیت الله سبحانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان بر ضرورت فعالیت پلیس امنیت اخلاقی در سراسر کشور تأکید کرد و گفت: مسائل اخلاقی باید بیشتر مورد توجه پلیس قرار گیرد.
کد خبر: ۶۶۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵ 08 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، آیت الله جعفر سبحانی ظهر یکشنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار داشت: انسان دو نعمت دارد اما تا خلافش پیش نیاید به ارزش آن پی نمی‌برد که شامل تندرستی بدن و امنیت در زندگی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سایه امنیت، فرهنگ، نظم و فعالیت اقصادی خوب برقرار می‌شود،‌ گفت: مسئولیت نیروی انتظامی بسیار بزرگ است که نفع آن به عموم مردم باز می‌گردد و همه مردم دعاگوی شما خواهند بود.

این مفسر قرآن کریم اظهار کرد: مسائل اخلاقی باید بیشتر مورد توجه پلیس قرار گیرد و پلیس اخلاقی تنها مختص به مکان‌های خاص نباشد و در همه شهرها ایجاد شود.

وی افزود: میزان رضایت‌مندی مردم از نیروی انتظامی به خصوص در زمینه برخورد با مزاحمان و اخلالگران نظم و امنیت، افزایش یافته و این مسئله نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

آیت الله سبحانی گفت: انسجام مردم پس از حادثه تروریستی اهواز نشان داد که آنان به نیروهای نظامی و انتظامی خود اعتماد دارند و می‌دانند آنان با مجرمان و جنایتکاران برخورد قاطع خواهند داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار