آیت‌الله علوی گرگانی:
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: به مدیران تذکرات لازم را در خصوص مسائل اقتصادی می‌دهیم، اما آن‌ها گوش نمی‌دهند.
کد خبر: ۶۶۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۸ 08 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دیدارهای مدیران با مراجع عظام تقلید اظهار کرد: مردم مشکلات خودشان را با مراجع مطرح و مراجع تقلید هم در دیدارهای مدیران این مشکلات را بازگو می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور مدیران در بیوت مراجع عظام تقلید برکاتی دارد و موجب اصلاح امور در کشور می‌شود، امر خداوند این است که دستورات الهی در جامعه با جدیت اعمال شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: اکنون کشور دچار مشکلات در حوزه اقتصاد است و این مشکلات اثرات ناگواری در جامعه دارد، امام علی(ع) در روایتی فرمود مراقب دنیای مردم باشید و اگر به دنیای مردم لطمه بخورد، دین آن‌ها ضربه خواهد خورد.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم حل مشکلات اقتصادی اظهار کرد: تذکرات زیادی به مدیران در این خصوص توسط مراجع عظام تقلید داده می‌شود، مسؤولان باید همت داشته باشند و مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

وی ادامه داد: باید در مساله قاچاق با دانه‌درشت‌ها برخورد شده و مسیرهای گریز از قانون در این خصوص شناسایی شود، در این راستا باید تقویت نظارت بر مدیران صورت بگیرد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: اکنون شاهد هستیم که مردم در جامعه مضطرب هستند و در خصوص آینده خود نگرانند، ما به مدیران تذکرات لازم را در خصوص مسائل اقتصادی می‌دهیم، اما آن‌ها گوش نمی‌دهند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به مساله احتکار در جامعه اظهار کرد: با وجود این که در جامعه کمبودی به لحاظ کالاها وجود ندارد، اما احساس قحطی کاذب موجب می‌شود که عده ای دست به احتکار بزنند و در جامعه کمبود کالا به وجود بیاید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار