سرمربي سابق تيم فوتسال صبا با حضور در قم احتمال تغيير در كادر فني نماينده ليگ برتري فوتسال قم را بيش از پيش تقويت كرد.
کد خبر: ۶۶۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶ 08 October 2018

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که 12 هفته از نیم‌فصل نخست مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده، نماینده لیگ برتری فوتسال قم یعنی تیم سوهان محمد سیما نتوانسته آنچنان که باید و شاید رضایت هواداران این رشته و کارشناسان را تامین کند.

این در حالی است که تیم سوهان محمد سیما امسال از بازیکنان شاخص و مطرح فوتسال قم تشکیل شده و پیش از آغاز فصل، کارشناسان و علاقمندان به فوتسال این تیم را یکی از شانس‌‌های اصلی کسب مقام قهرمانی بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر می‌دانستند اما اکنون اینگونه به نظر نمی‌رسد.

تیم سوهان محمد سیما قم که با تغییر نام آتلیه‌طهران در لیگ برتر فوتسال ایران حضور یافته، از حضور حسین صبوری بازیکن خوش‌نام سال‌های قبل فوتسال قم به عنوان سرمربی خود بهره می‌برد، ضمن اینکه چهره‌های سرشناس فوتسال قم نظیر سعید قاسمی، علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی و ... نیز در ترکیب این تیم عضویت دارند.

اما نماینده لیگ برتری فوتسال قم در 12 هفته سپری شده از لیگ برتر تنها 19 امتیاز از 36 امتیاز بازی‌های خود را اندوخته و با این تعداد امتیاز اکنون بین 14 تیم حاضر در بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رتبه هفتم را در اختیار دارد و دقیقا در میانه جدول ایستاده است.

سه برد و سه تساوی در خانه در کنار دو پیروزی، یک تساوی و سه شکست سنگین در میهمانی رقبا اگر چه نتایج چندان ضعیفی از نماینده فوتسال قم را نشان نمی‌دهد، اما به واسطه چند باخت اخیر خارج از خانه و عدم هماهنگی در بازی‌های خانگی اخیر، برخی کارشناسان وجود اشکالات و ضعف‌هایی در این تیم را احتمال می‌دهند.

شاید همین موضوع باعث شده تا خواسته یا ناخواسته تغییراتی در کادر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایجاد شود، به ویژه اینکه قمی‌های علاقمند به فوتسال این هفته شاهد حضور سرمربی سابق صبا و ارم‌کیش در سالن شهید حیدریان قم بودند.

امیر شمسایی که پیش از این در تیم‌های ارم‌کیش قم و صبای قم مسوولیت سرمربیگری داشته و قمی‌ها کاملا با وی آشنا هستند و خصوصیات اخلاقی و فنی وی را به خوبی می‌دانند، در بازی خانگی هفته دوازدهم تیم سوهان محمد سیما با مقاومت البرز در سالن حضور یافته بود و همگان بر این باورند که با توجه به توقف نماینده قم در این دیدار و نتایج ضعیف اخیر، احتمال حضور شمسایی در راس کادر فنی تیم سوهان محمد سیما در نقل و انتقالات نیم‌فصل زیاد است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار