معاون استاندار قم با بیان اینکه ما نهادهای دولتی موظفیم زیرساخت‌های لازم برای تولید را فراهم کنیم گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای واحد پرورش ماهی‌های خاویاری به دلیل ارزش بالای اقتصادی این واحد فراهم شود.
کد خبر: ۶۶۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶ 08 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: آمار رونق تولید و جذب سرمایه باید در استان قم افزایش یابد و باید فعالیت‌های تولیدی و جذب سرمایه در استان قم در شش ماه آینده دو برابر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ضمن گلایه از عدم شفافیت وضعیت زمین‌های واگذارشده به واحدهای تولیدی افزود: آمار تمام زمین‌های واگذارشده به واحدهای تولیدی و صنعتی باید شفاف باشد و نحوه و وضعیت واگذاری آن‌ها به‌صورت دقیق موردبررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تا هفته آینده آمار دقیق وضعیت زمین‌های واگذارشده توسط کمیسیون ماده 32 و تا پایان ماه جاری نیز آمار دقیق وضعیت زمین‌های واگذارشده توسط کمیسیون ماده 31 به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارائه شود.

غضنفری با بیان اینکه ما نهادهای دولتی موظفیم زیرساخت‌های لازم برای تولید را فراهم کنیم، عنوان کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای واحد پرورش ماهی‌های خاویاری به دلیل ارزش بالای اقتصادی این واحد فراهم شود و اداره کل راهداری برای بهسازی آسفالت مسیر واحد پرورش ماهی‌های خاویاری همکاری‌های لازم را انجام دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در پاسخ به درخواست برخی از تولیدکنندگان برای معافیت از مالیات اظهار داشت: ملاک‌ فعالیت‌های ما برای معافیت‌های مالیاتی قانون است و فراتر از آن نمی‌توانیم هیچ‌گونه معافیتی داشته باشیم، مالیات نیز سنگر مالی دولت برای جلوگیری از وابستگی‌ به نفت و همچنین حمایت‌ از تولیدکنندگان است.

وی ابراز کرد: باید یک گفتگوی ویژه پیرامون مسائل مالیاتی در صداوسیما برگزار شود تا مزایای پرداخت مالیات و ضرورت پرداخت آن برای همه مردم و واحدهای تولیدی تبیین شود.

غضنفری پیرامون قانون امهال وام خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی که تاریخ سررسید آن‌ها تا 6 شهریور سال جاری است، اظهار داشت: تلاش خود را برای ارائه خدمات مالی به خسارت‌دیدگانی که سررسید آن‌ها تا پایان سال است انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه قم تنها استانی است که هیچ مشکلی در زمینه اعتصاب کامیون داران نداشته است خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های مدیریتی استان قم تلاش خود را برای حل مشکلات حمل‌ونقل مواد اولیه واحدهای تولیدی به کاربردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم خاطرنشان کرد: هفته آینده از مدیرعامل اتحادیه کامیون داران برای حضور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم دعوت شود تا مشکلات این اتحادیه و کامیون داران قمی موردبررسی قرار گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار