پرونده‌های مفاسد اقتصادی سریع‌تر بررسی شود
مدت‌ها گفته می شود با مفسدان اقتصادی برخورد می‌کنیم اما در عمل چیزی نمی‌بینیم، یکی از دلایل این است که تشریفات زیادی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی وجود دارد، امیدواریم نتیجه اجازه رهبر انقلاب در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادی را ببینیم. باید در رسیدگی به پرونده‌های فساد اقتصادی تسریع شود.
کد خبر: ۶۶۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳ 08 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با وی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با بیان اینکه پلیس در نظام اسلامی وظایف زیادی بر عهده دارد، افزود: این نیروها باید حافظ ارزش‌ها در جامعه باشند و جلوی مفاسد اخلاقی را بگیرند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در نظام اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده دارد، افزود: فضای مجازی وظیفه نیروی انتظامی را سنگین‌تر کرده است.

برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی تلاش شود

این مفسر قرآن کریم ادامه داد: فضای مجازی مرتبط با بسیاری امور است بنابرین باید برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی تلاش شود، البته نمی‌توانیم از همه این آسیب‌ها پیشگیری کنیم.

وی بیان کرد: متأسفانه شاهد همکاری دستگاه‌های زیربط در خصوص فضای مجازی نیستیم و برخی از دستگاه‌ها نسبت به این مسئله بی‌تفاوت هستند و در این خصوص هیچ‌گونه دلسوزی وجود ندارند.

آیت الله مکارم شیرازی ضمن انتقاد از طولانی شدن رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی، افزود: مدت‌ها گفته می شود با مفسدان اقتصادی برخورد می‌کنیم، اما در عمل چیزی نمی‌بینیم، دلیل این است که تشریفات زیادی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی وجود دارد، امیدواریم نتیجه اجازه مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادی را ببینیم.

وی با بیان اینکه باید هر چه سریع‌تر به پرونده‌های فساد اقتصادی رسیدگی شود، گفت: فعالیت دستگاه قضایی در کشور مکمل فعالیت‌های نیروی انتظامی است.

برخورد نیروی انتظامی باید با ملایمت و قاطعیت باشد

این استاد برجسته حوزه علمیه قم عنوان کرد: برخورد نیروی انتظامی باید با ملایمت و در عین حال با قاطعیت باشد تا اسباب بهانه جویی برای دیگران فراهم نشود.

وی ادامه داد: باید آموزش‌های کافی به پرسنل نیروی انتظامی داده شود تا در مواجهه با دیگران به سرعت عصبانی نشوند.

آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد: مردم نسبت به نیروی انتظامی خوشبین هستند اما این نیرو باید در راستای افزایش این خوش‌بینی تلاش‌های بیشتری انجام دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار