با پايان رقابت 170 كاراته‌كا
باشگاه كاراته راحله استان قم بالاتر از ديگر رقباي شركت كننده در مسابقات سبك‌هاي آزاد كاراته مقام نخست و عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۶۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۲ 08 October 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقات قهرمانی سبک‌های آزاد کاراته در رشته کومیته با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و برترین‌های خود را در رده‌های سنی مختلف شناخت.

در این دوره از مسابقات تعداد ۱۷۰ کاراته‌کا به نمایندگی از ۱۶ باشگاه کاراته در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای رسیدن به مقام‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند که سرانجام کاراته‌کاهای باشگاه راحله به مقام قهرمانی دست یافتند.

طبق برنامه‌ریزی مسوولان برگزاری این دوره از مسابقات کاراته سبک‌های آزاد قهرمانی قم، ابتدا نخبه‌های این رشته به رقابت پرداختند و به ترتیب اوزان مختلف مقام قهرمانی به امیرمهدی استیری، محمدکاظم رستمی‌زاده، ابوالفضل حاتمی، بهزاد ایران‌پور و محمدمهدی قراگوزلو رسید.

مسابقات رده سنی نونهالان در دو گروه (الف) و (ب) برگزار شد که در گروه نخست محمدزمان اسدی، مبین ابوالفتحی، امیرعلی مغاری، محمدصالح مرادی، علی یوسفی، سیدامیرحسین هاشمی‌نسب، سیدمحمدجواد سیدصادقی، یوسف آقابیگلویی، علی منصوری، سینا خجسته‌فر، امیرمحمد آئینی و ابوالفضل بختیاری قهرمان شدند.

در گروه سنی (ب) رده نونهالان رقابت‌های سبک‌های آزاد کاراته قم نیز ابوالفضل اکبری، ابوالفضل نشاط بخشایش، سیدمحمدجواد موسوی، سیدمحمد عقیلی، محمداحسان نارویی، محمد زینلی، محمدمهدی خلیلی، محمدجواد سراغی، ایلیا بیگدلی و ابوالفضل نوروزی روی سکوی نخست ایستادند.

در رده سنی نوجوانان محمد یادگاری، محمدعرفان امنی، مهدی رمضانی، حسین آقابیگلویی، علی نطاق‌زاده، محمدامین رسولی، علی نصیری، محمدعرفان محمدی و شهاب الدین صباغی به مقام قهرمانی رسیدند و عناوین برتر رده سنی جوانان نصیب هادی رضایی‌کیا، مسعود معصومی‌نژاد، میثم صادقی و محمدجواد نصیری شد.

در حالی که مقام برتر سه وزن رده سنی بزرگسالان به محسن بانژاد، امیرحسین توانایی و محمدمهدی بحریه تعلق گرفت، در رده‌بندی باشگاه‌ها، باشگاه راحله به مربیگری محمدرضا رستمی‌زاده با 14 طلا، ۱۱ نقره و ۱۰ برنز قهرمان شد، باشگاه کیوکوشین کان به مربیگری شهریار مسعودی با 6 طلا، پنج نقره و ۱۱ برنز روی سکوی دوم جای گرفت و باشگاه کانون مساجد با هدایت عباس رمضان‌خواه با پنج طلا، چهار نقره و 14 برنز رتبه سوم را از آن خود کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار