نایب رئیس هیئت ورزش سه گانه استان قم از برگزاری مسابقات انتخابی رشته دوگانه در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 08 October 2018

به گزارش تابناک قم، زهرا اسدی اظهار داشت: اردوی استعدادیابی مسابقات انتخابی برای تشکیل تیم دوگانه قم از ماه آینده آغاز می‌شود و شرکت کنندگان علاقمند در این رشته در دو بخش پسران و دختران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی افزود: مسابقات دوگانه شامل رشته‌های دو و دوچرخه سواری است به طوری که ورزشکاران در این مسابقات در مسافتی از مسیر رقابت، می‌دوند و مسافتی را نیز باید رکاب بزنند تا به خط پایان برسند و این رشته مشتقی از رشته سه گانه است که علاوه بر دو و دوچرخه سواری، شنا را نیز در خود دارد.

نایب رئیس هیئت سه گانه استان قم گفت: بر این اساس مسابقه انتخابی دو گانه پسران روزهای دوم و سوم آبان و مسابقه دختران روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان برگزار می‌شود و از علاقمندان خواسته شده تا ۲۵ مهرماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اسدی بیان داشت: در اختیار داشتن کارت بیمه ورزشی دارای اعتبار، رضایت نامه ولی برای ورزشکاران زیر ۱۸ سال و کپی شناسنامه ضوابط حضور در این مسابقات است و شرکت در این رقابت برای عموم جوانان دختر و پسری که توانایی بدنی کافی برای دویدن و رکاب زدن را دارند آزاد است.

وی عنوان کرد: استان قم طی یکی دو سال اخیر برای توسعه رشته سه گانه گام‌های مناسبی برداشته و میزبان رقابت‌های کشوری نیز بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار