با پايان ديدارهاي هفته سوم رقم خورد
دو نماينده كاراته استان قم موفق به كسب مجوز صعود به مرحله يك چهارم نهايي رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر كاراته باشگاه‌هاي كشور شدند.
کد خبر: ۶۶۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ 08 October 2018

به گزارش تابناک قم، کاراته قم بعد از سپری کردن چندین رقابت مهم برون‌مرزی نظیر مراحل مختلف فصل 2018 لیگ جهانی کاراته‌وان، پیکارهای قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی، اکنون در میادین داخلی توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته است.

این در شرایطی است که زمان چندان زیادی به یک تجربه برون‌مرزی دیگر برای کاراته قم نمانده، تجربه‌ای که این رشته پرمدال و افتخار آفرین در ورزش قم با حضور امیر مهدی‌زاده ستاره سال‌های اخیر خود در مسابقات 2018 کاراته قهرمانی جهان پیش‌رو خواهد داشت.

تا زمان برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی جهان، لیگ‌های داخلی این رشته طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته به انجام می‌رسد و در یکی از لیگ‌های معتبر یعنی لیگ برتر دو نماینده قم با عبور از حریفان خود موفق به کسب مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

مسابقات فصل 1397 لیگ برتر کاراته مردان ایران این هفته با حضور ١٦ تیم حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی به میزبانی سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران پیگیری شد و قمی‌ها شاهد صعود قاطعانه تیم‌های پاس قم و پاس کن شی کان قم به مرحله یک‌چهارم نهایی بودند.

تیم کاراته پاس قم با کسب سه پیروزی قاطعانه در حالی به جمع هشت تیم برتر صعود کرد که ابتدا مقابل تیم شهرداری شهر قدس ١٣ بر ٧ به پیروزی رسید، سپس تیم اسکلت بتنی را ١٢ برد و در مسابقه سوم مقابل تیم هیأت کاراته زنجان با نتیجه ١٩ بر یک به برتری رسید تا به عنوان تیم صدرنشین گروه به مرحله بعد برود.

اما تیم پاس کن شی کان در نخستین مسابقه خود با نتیجه ١٥بر ٦ مغلوب تیم عقاب شوبوکان شد ولی در مسابقه دوم مقابل تیم هیأت کاراته گلستان ١٣ بر ٧ به پیروزی رسید و با برد قاطع 21 بر صفر در رقابت سوم مقابل تیم شهرداری قرچک به عنوان تیم دوم گروه به جمع هشت تیم برتر راه یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار