رئيس پليس امنيت عمومي استان، از زائران اربعين حسيني (ع) خواست نکات ذیل را مد نظر قرار دهند.
کد خبر: ۶۶۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 09 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، سرهنگ پيام کاوياني، ضمن تاکید بر عدم تحويل گذرنامه به افراد غير مسئول و ناشناس در هنگام اعزام به عتبات عاليات، خواستار احترام به قوانين و هنجارهاي بين‌المللي در عراق و حفظ آبرو و شأن شهروند قانون مدار ايراني شد.

وی با بیان این که حمل هرگونه مواد مخدر، قرص هاي اعصاب و روانگردان به هنگام تردد جرم محسوب می‌شود، گفت: زائران باید در حفظ و نگهداري اسناد مسافرتي از جمله گذرنامه، رواديد و قبض عوارض خروج از کشور دقت نمایند.

رئيس پليس امنيت عمومي استان همچنین عدم حمل مدارک شخصي، ارز اضافي، زيورآلات و رعايت بهداشت فردي و اجتماعي را از دیگر نکات ضروری این سفر برشمرد.

سرهنگ کاوياني با تاکید بر عدم مراجعه به اماکن خلوت، ناشناخته و منازل مسکوني در مسير تردد به عتبات عاليات، رعايت کامل اخلاق اسلامي به عنوان يک زائر شيعه به دلیل انتقال فرهنگ را از موارد ضروری این سفر معنوی عنوان کرد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم ضمن تاکید بر اجتناب از حضور در ساير شهرها و استان‌هاي غير زيارتي و يا خارج موارد اعلامي، از تمامي زائران شرکت کننده در مراسم اربعين حسيني(ع) که به کشور عراق سفر مي‌کنند تقاضا کرد، با رعايت موارد انتظامي و امنيتي فوق، سفر زيارتي ايمن را براي خود فراهم کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار