تيم فوتسال الماس شهر قم به دنبال كسب نتايج ضعيف در چهار هفته سپري شده از فصل جاري مسابقات ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور سرمربي خود را اخراج كرد.
کد خبر: ۶۶۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 09 October 2018

به گزارش تابناک قم، با توجه به عدم کسب پیروزی در چهار هفته سپری شده از فصل 98 – 1397 مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور هر لحظه احتمال تغییر مربی در تیم فوتسال الماس شهر قم وجود داشت تا اینکه مدیران این تیم دست به کار شدند.

نماینده قم که در آستانه بازی‌های این فصل با سرمربی خود یعنی سیدوحید غیاثی به دلیل عدم توافق بر سر مسائل مالی و تامین خواسته‌های غیاثی، قطع همکاری کرده بود بار دیگر وی را به راس کادر فنی خود بازگرداند تا غیاثی از هفته پنجم به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشیند.

بعد از اینکه تیم الماس شهر قم در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور استراحت کرد، در هفته دوم بازی‌ها در سالن شهید حیدریان قم با تساوی سه بر سه برابر تیم هپلکس رضوی مشهد متوقف شد، در هفته سوم با سه گل به پاس ناجا باخت و در هفته چهارم با شهرداری رشت در قم یک بر یک مساوی کرد.

این نتایج به زعم مدیریت تیم فوتسال الماس شهر قم خوش نیامد و آنها پیش از اینکه بازی هفته پنجم خود را برگزار کنند، دست به کار شده و بهرام وفایی سرمربی خود را از کار برکنار کردند، مربی‌ای که در دوران فوتسال قم یکی از بازیکنان موفق تیم ارم‌کیش و از قضا هم بازی سابق سیدوحید غیاثی بوده است.

الماس شهر قم که شروع نا امید کننده‌ای با کسب دو تساوی و یک باخت در سه بازی شروع فصل خود داشته، باید در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه بیستم مهر ماه در دیداری حساس بین قعرنشین‌های گروه نخست این فصل به مصاف تیم صدرای شیراز برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار