انتقاد از تقسیم ناعادلانه لاستیک در استان
رئیس اتحادیه لاستیک استان قم ضمن انتقاد از کمبود و توزیع نامناسب لاستیک‌ میان واحدهای صنفی گفت: لاستیک‌ها در استان قم تنها میان ۲۰ واحد صنفی تقسیم می‌شود و به حدود ۲۰۰ عضو صنف لاستیک‌فروشان لاستیک داده نشده است.
کد خبر: ۶۶۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 09 October 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی اولیایی با بیان اینکه در زمینه لاستیک در استان با کمبود زیادی مواجه هستیم، اظهار داشت: مسئولان باید نسبت به تأمین لاستیک موردنیاز استان قم و توزیع‌ عادلانه آن‌ها میان واحدهای صنفی اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس اتحادیه لاستیک استان قم ضمن انتقاد از کمبود و توزیع نامناسب لاستیک‌ میان واحدهای صنفی خاطرنشان کرد: لاستیک‌ها در استان قم تنها میان 20 واحد صنفی تقسیم می‌شود و به حدود 200 عضو صنف لاستیک‌فروشان لاستیک داده نشده است.

وی تشریح کرد: اگر می‌خواهیم قیمت‌ها را کنترل کنیم باید ‌لاستیک‌‌‌ها به‌ویژه لاستیک‌های کامیون، اتوبوس و سواری‌های اسپورت و شاسی‌بلند به اندازه کافی تأمین‌شده و به‌صورت عادلانه‌ میان همه واحدهای صنفی توزیع شوند.

اولیایی خاطرنشان کرد: برخی از فروشندگان مجبورند لاستیک‌های خود را به قیمت آزاد از نمایندگی‌های لاستیک ایرانی و خارجی بگیرند و این نمایندگی‌ها نیز فاکتوری به فروشندگان لاستیک ارائه نمی‌دهند، سازمان بازرسی و اداره صنعت، معدن و تجارت باید کنترل بر روی عرضه و فروش لاستیک داشته و از این اتفاقات جلوگیری کنند.

رئیس اتحادیه لاستیک استان قم عنوان کرد: اتحادیه لاستیک قم تمام تلاش خود را برای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر روی واحد‌اهای صنفی به کار می‌گیرد اما باید نسبت به جبران کمبود این کالا نیز اقدامات لازم انجام شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار