در لیگ برتر فوتسال ایران؛
تیم فوتسال پارسیان شهر قدس آخرین حریف تیم سوهان محمد سیمای قم در نیم فصل لیگ برتر فوتسال شد.
کد خبر: ۶۶۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 10 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال مردان ایران پنج شنبه ۱۹ مهر به پایان می‌رسد و ۱۴ تیم حاضر در لیگ برتر با برگزاری مسابقات هفته سیزدهم، به کار خود در بخش اول لیگ فوتسال پایان می‌دهند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما، تنها نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج شنبه در یک بازی خارج از خانه به میدان می‌رود و طی رقابت با تیم پارسیان شهر قدس در زمین حریف، آخرین بازی نیم فصل خود را برگزار خواهد کرد.

پس از کسب نتایج ناامید کننده توسط تیم سوهان محمد سیما، بازی با پارسیان شهر قدس فرصت خوبی برای بازگشت روحیه به تیم است گرچه تیم سوهان محمد سیما دچار مشکلاتی در داخل مجموعه است و مسئولان این تیم تلاش می‌کنند آرامش را به این تیم تزریق کنند.

شاگردان حسین صبوری در مسابقه پیشین خود در قم و در برابر دیدگان هواداران خودی برابر تیم مقاومت البرز که معمولاً در قم، حریفی سخت از دیدارهای کرج است، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا نکردند و اکنون در میانه جدول رده بندی قرار دارند.

پیروزی در دیدار برابر پارسیان که در جمع تیم‌های انتهای جدولی است می‌تواند وضعیت تیم سوهان محمد قم را از نظر امتیازی و نیز روانی بهبود بخشد. این دیدار از ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۱۹ مهر در شهر قدس برگزار می‌شود.

تیم سوهان محمد سیمای قم با ۱۹ امتیاز تیم هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال ایران است و تیم پارسیان شهر قدس با ۱۰ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار