با پايان رقابت 58 كشتي‌گير انجام شد
10 فرنگي‌كار قم در پايان پيكارهاي انتخابي كشتي فرنگي بزرگسالان قم براي اعزام به رقابت‌هاي سال 1397 قهرماني كشور انتخاب شدند.
کد خبر: ۶۶۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵ 11 October 2018

به گزارش تابناک قم، کشتی قم که امسال در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و جهان نماینده‌ای نداشت ولی در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی از یک ملی‌پوش برخوردار بود، این‌روزها آماده حضور موفق در یکی از تورنمنت‌های مهم داخلی می‌شود.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در آبان ماه سال جاری مهمترین میدان داخلی پیش‌روی کشتی‌گیران استان قم است، مسابقاتی که از 23 آبان به میزبانی هیأت کشتی استان خوزستان در شهر اندیمشک و با حضور چهره‌های شاخص این رشته به انجام می‌رسد.

با توجه به وجود استعدادهای بسیار زیاد در کشتی قم و آمادگی چهره‌های سرشناس تمامی اوزان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، هیأت کشتی قم به منظور شناخت برترین‌ها، اقدام به برگزاری پیکارهای انتخابی کرد تا 10 مسافر ماموریت اندیمشک مشخص شوند.

بدین‌ترتیب مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی و انتخابی بزرگسالان قم در اوزان 55، 60، 63، 74، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به میزبانی خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و برترین‌ها عضو تیم اعزامی قم به پیکارهای قهرمانی کشور شدند.

در این دوره 58 کشتی‌گیر به روی تشک رفتند، در حالی که هیأت کشتی قم این رقابت‌ها را با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس برگزار کرد و نفرات برتر بلافاصله باید در اردوی آماده‌سازی تیم منتخب هیأت کشتی قم زیر نظر روح‌الله میکائیلی سرمربی مطرح این رشته آماده رویارویی با حریفان شوند.

در پایان این انتخابی مهدی قربانی در وزن 55 کیلوگرم، رضا مردی در ون 60 کیلوگرم، محمدامین خلیلی در وزن 63 کیلوگرم، ابوالفضل زینتی‌رفاه در وزن 74 کیلوگرم، علی سلیمانی در وزن ۷۷ کیلوگرم، امیرحسین مولایی در وزن 82 کیلوگرم، محمدصادق عبداللهی و محمدعلی حیدری در وزن ۸۷ کیلوگرم، مهدی قره‌گوزلو در وزن ۹۷ کیلوگرم و حمیدرضا جعفریانی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در ترکیب تیم هیأت کشتی قم قرار گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار