نايب‌رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد
نايب‌رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از برگزاري دوره‌هاي مربيگري و داوري اين رشته در قم و تلاش براي تداوم پيشرفت اين رشته خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ 11 October 2018

به گزارش تابناک قم، سیما شاهزاده اظهار کرد: هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش یکی از مهمترین اولویت‌های کاری خود را طبق تقویم سالیانه هیات، برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی به منظور افزایش کمی و کیفی در بخش‌های مربیگری و داوری قرار داده است.

وی با اشاره به میزبانی این هیأت ورزشی از دوره‌ داوری درجه سه رشته جودو، اضافه کرد: این دوره به شکل سراسری با حضور داورانی از قم و دیگر استان‌ها به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش روزهای 25 تا 29 مهر ماه در قم برگزار خواهد شد.

نایب‌رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از برگزاری دوره داوری درجه دو جودو در قم نیز خبر داد و یاد آور شد: این دوره نیز به صورت سراسری در روزهای سی‌ام مهر تا چهارم آبان ماه با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو در قم برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین نیازهای هیأت افزایش تعداد مربیان و داوران در بخش بانوان است، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از اواخر سال گذشته، تعدادی از جودوکاران که شرایط حضور در دوره‌های مربیگری و داوری این رشته را دارند توسط هیات انتخاب شده و کلاس‌های فشرده برای این افراد گذاشته شد.

شاهزاده با اشاره به سرمایه‌گذاری این هیات روی استعدادهای رده‌های سنی پایه به منظور توسعه بخش قهرمانی این رشته ورزشی، در پایان اظهار کرد: ماه گذشته تعداد 15 نفر از جودوکاران قم در آزمون دان کشوری شرکت کردند تا مجوز حضور در این دوره‌ها را کسب کنند، در مجموع هدف از میزبانی این دوره‌ها افزایش کمی و ‌کیفی مربیان و داوران بانوان به منظور توسعه هنر المپیکی جودو در سطح استان قم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار