مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم خبر داد
مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از استقرار افراد مسلط به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی در سامانه 137 برای اطلاع رسانی به زائرین خارجی در ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۲ 13 October 2018

به گزارش تابناک قم، سیدمحسن میرهادی در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرداری قم، با بیان اینکه جلسات متعددی برای اخذ تمهیدات لازم برای میزبانی از زائرین اربعین تشکیل شده است اظهار کرد: برنامه‌ریزی اولیه شهرداری با سه موضوع در دستور کار بوده است؛ یکی اقدامات در سطح شهر قم است چرا که قم در محور مواصلاتی 17 استان قرار گرفته و چند سالی است که مساله اربعین به دلیل حضور خیل عظیم زائرین نیازمند خدمات رسانی مطلوب است.

وی پیش‌بینی تشکیل ستادهای خدمات رسانی در مناطق با محوریت هسته مرکزی شهر و مبادی ورودی خاطرنشان کرد: سال گذشته در این ستادها با سه زبان اردو، عربی و انگلیسی خدمات رسانی صورت گرفت تا زائرین خارجی هم امکانات لازم را دریافت کنند.

مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی و ایمنی را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه اطلاع‌رسانی نیز پیش‌بینی اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی در بلوار پیامبر اعظم گفت: این پیاده‌روی به صورت خودجوش از سوی مردم صورت می‌گیرد و با این حال نیاز است مسیر برای مردم آماده باشد.

میرهادی بسیج امکانات سامانه 137 برای اطلاع‌رسانی به زائرین اربعین را مورد توجه قرار داد و افزود: افرادی مسلط به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی در این سامانه مستقر خواهند شد تا بتوانند اطلاع‌رسانی مطلوبی به زائرین داشته باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی شهرداری 10 سازه برای تبلیغات قرارگاه اربعین در نظر گرفته است اظهار کرد: همچنین سه عرشه پل نیز برای تبلیغات این قرارگاه در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار