ملي‌پوش ورزش جانبازان و معلولين استان قم موفق به كسب مقام قهرماني و مدال طلاي بازي‌هاي پاراآسيايي 2018 اندونزي شد.
کد خبر: ۶۶۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳ 14 October 2018

به گزارش تابناک قم، بازی‌های پاراآسیایی 2018 از روز چهاردهم مهر ماه به میزبانی شهر جاکارتای اندونزی آغاز شده و در حالی تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه دارد که یکی از دو ملی‌پوش ورزش جانبازان و معلولین قم موفق به کسب مدال طلای این بازی‌ها شد.

ورزشکاران ملی‌پوش هیات جانبازان و معلولین استان قم در این دوره محمد محمدنژاد در رشته بسکتبال با ویلچر و حسین گلستانی در رشته والیبال نشسته هستند، چهره‌های موفق و شاخصی که دو سال قبل در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل نیز حضور داشتند.

حسین گلستانی که در سال 2014 نیز عضو تیم ملی ایران بود و قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی در اینچئون کره جنوبی را تجربه کرده، در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی نیز یکی از مهره‌های موثر و شاخص تیم ملی ایران بود و قهرمانی دیگری را در این دوره به افتخارات خود اضافه کرد.

این بازیکن که سابقه قهرمانی مسابقات جهانی و آسیایی، جام بین قاره‌ای و چندین تورنمنت مهم و معتبر بین‌المللی دیگر را دارد، با پیراهن شماره 9 تیم ملی کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی درخشید تا دومین قهرمانی این بازی‌ها را به دست بیاورد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران به عنوان قهرمان جهان و آسیا در این دوره نیز پرقدرت ظاهر شد و در تمام مراحل اعم از مقدماتی، حذفی، نیمه نهایی و فینال برابر رقبا به برتری رسید و بدون واگذار کردن حتی یک ست و شکست، مقتدرانه عنوان قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی را به خود اختصاص داد.

ملی‌پوش پرافتخار والیبال نشسته استان قم در دیدار نهایی مسابقات مقابل تیم ملی چین نیز برای تیم کشورمان نقش موثری ایفا کرد، به طوری که تیم ایران توانست این مسابقه را با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 14 و 25 بر 15 به برتری رسیده و بدون باخت جشن قهرمانی بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار