مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: شهرداری و مجموعا استان محکم ایستاده‌اند که باغ سالاریه تغییر کاربری پیدا نکند.
کد خبر: ۶۶۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶ 14 October 2018

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با بیان اینکه باغ فعلی سالاریه چهار هکتار است که در اختیار دانشگاه امام صادق(ع) قرار دارد، افزود: عزم همگانی وجود دارد که از تخریب این باغ و تغییر کاربری آن جلوگیری شود، مدیران دانشگاه تاکید دارند که به عناوین مختلف وارد باغ شده و کم‌کم ساخت و ساز داشته باشند که به هیچ عنوان اجازه داده نشده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه شهرداری دو پیشنهاد برای تحویل این باغ داشته که یکی تحویل معوض در بلوار پیامبر اعظم(ص) بوده است، افزود: پیشنهاد بعدی ما ارائه زمین کناری و پروانه بوده است که هیچ یک را نپذیرفته‌اند و تاکید دارند که این لکه سبز را در اختیار داشته باشند.

جوادیان با تاکید بر اینکه سازمان به مساله این باغ ورود کرده و به دنبال حفظ فضای سبز آن است، افزود: سال گذشته حدود 25 میلیون تومان در این باغ هزینه کردیم و نظارت جدی بر روند حفظ و احیای درختان آن داریم.
وی اظهار کرد: اگر مسئولین دانشگاه به دنبال احداث دانشگاه هستند پیشنهادات بسیار خوبی از سوی شهرداری ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه شهرداری و مجموعا استان محکم ایستاده‌اند که باغ سالاریه تغییر کاربری پیدا نکند، گفت: ما در حال حاضر بحث آبرسانی به این باغ را انجام می‌دهیم تا زمانی که توافقی در خصوص باغ صورت گیرد و شهرداری مستقیما مسوولیت آن را بر عهده گرفته و باغ را به روی عموم شهروندان باز کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار