آیت الله سعیدی:
امام جمعه قم حوادث جاده‌ای را نگران کننده دانست و گفت: مردم باید تذکرات را جدی بگیرند تا حوادث کاهش یابد.
کد خبر: ۶۶۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷ 15 October 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار سرپرست سازمان اورژانس کشور که قبل از ظهر یکشنبه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه وزارت بهداشت اقدامات بزرگی انجام داده و قدم‌های خوبی در راستای سلامت مردم برداشته است، اظهار کرد: مردم در همراهی با انقلاب و امام کشور را احیا کردند تا امثال شما بتوانند به‌راحتی به مردم خدمت کنید.

وی خطاب به مشاورین و معاونین اورژانس کشور ادامه داد: با انقلاب این خدمات تعریف دیگری پیدا کرد و امروزه مردم ایرانی با حمایت و لطف شما روبه‌رو هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خطاب به مسئولان اورژانس کشور افزود: شما بر گردن مردم حق حیات دارید و اگر فردی را نجات دهید در دنیا آثار و برکات زیادی دارد و پاداش شما هم در روز قیامت محفوظ است.

احترام یکسان به همه مردم ایران

وی با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) با اقلیت‌ها هم با مهر و احترام برخورد می‌کردند، تصریح کرد: شما در اورژانس باید همه ملت ایران را به‌عنوان شهروند ایرانی مورد احترام و حمایت قرار دهید.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به حساسیت شهر قم و راه‌های مواصلاتی مهم این شهر، گفت: بعضی اتفاقاتی که در جاده‌ها می‌افتد نگران‌کننده است و برای رضای خدا باید خدمت کرد و این خدمات شما نعمت است و مردم باید شکرگزار این نعمت باشند و تذکرات شما را جدی بگیرند تا حوادث کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه ایمان شرط اصلی و رکنی اقتدار نظام است، بیان کرد: مقام معظم رهبری به تکثیر نسل تأکید دارند و اورژانس باید در جاهایی که نسل در معرض خطر قرار می‌گیرد خدمت کند، چرا که جوانان و مردم سرمایه‌های کشور هستند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه نیروهای اورژانس آرزو دارند که مردم کمتر دچار مشکل شوند، عنوان کرد: مردم قدردادن اورژانس باشند، چرا که نیروهای اورژانس حق حیات به گردن مردم دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار