در رده 14 سال تنيس ايران رقم خورد
پيكارهاي تنيس قهرماني رده‌هاي سني پايه كشور با درخشش تنيسورهاي مستعد قم و قرار گرفتن نام آنها در جمع نفرات اول تا سوم به پايان رسيد.
کد خبر: ۶۶۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 15 October 2018

به گزارش تابناک قم، استعدادهای تنیس قم در ترکیب تیم منتخب هیأت تنیس راهی رقابت‌های تنیس رده‌های سنی پایه پسران ایران شدند، مسابقاتی که طبق تقویم سال 1397 فدراسیون تنیس به میزبانی هیأت مازندران در شهر ساری برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور تنیسورهای دو رده سنی زیر 12 و زیر 14 سال در مجموعه تنیس کلاب ساری در حالی برگزار شد که دو چهره مستعد و آینده‌دار تنیس قم یعنی صدرا وزیری و امیرعلی بی‌طرف در رده زیر 14 سال با حریفان خود پیکار کرده و در جمع سه نفر برتر جای گرفتند، نفراتی که مربی تیم ملی، دبیر سابق هیأت تنیس قم و یکی از بهترین مربیان چند سال اخیر تنیس ایران یعنی سیدمقتدا خاتمی هدایت آن را بر عهده داشت.

مسابقات رده سنی زیر 14 سال با حضور 26 تنیسور از استان‌های تهران، کرمان، سمنان، البرز، اردبیل و مازندران برگزار شد، رقابت‌هایی که در نیمه نهایی آن صدرا وزیری از هیأت تنیس قم و بردیا ضیایی از تهران موفق به شکست حریفان خود و کسب مجوز حضور در فینال شدند.

در دیدار نهایی رقابت‌های این رده وزیری تنیسور مستعد قم از سد رقیب تهرانی خود گذشت و قهرمان شد، ضمن اینکه امیرعلی بی‌طرف دیگر تنیسور قم به همراه آرین حسن زاده از هیأت مازندران روی سکوی سوم مشترک رده سنی زیر 14 سال تنیس ایران به کار خود پایان دادند.

در شرایطی که مدیریت این دوره از پیکارها را آیدا شجاعی‌فر انجام داد و سرداور مسابقات انیس رسولیان بود، ندا خیرخواهان، نورا موسوی، گلشن غلام‌پور، مهشید عروجی و رومیسا واعظ‌پور نیز داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها بودند، مسابقاتی که در رده سنی زیر 12 سال آن 31 تنیسور از هفت استان به میدان رفتند.

در این رده سنی نمایندگان استان‌های تهران، البرز، کرمان، گیلان، سمنان، آذربایجان شرقی و مازندران رقابت کردند که در پایان سام پازوکی از هیأت مازندران قهرمان شد، آرین حسن‌زاده دیگر تنیسور میزبان روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و مقام سوم مشترک نصیب رادین فهیمی از البرز و محمدحسین هاشمی از مازندران شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار