شهردار قم:
شهردار قم گفت: دولت از 6 سال پیش تاکنون هیچ اتوبوسی به شهرداری قم نداده و شهرداری در زمینه حمل و نقل عمومی تنها است.
کد خبر: ۶۶۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 15 October 2018

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به مشکلات درآمدی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: بخشی از درآمدهای این سازمان مربوط به سالن‌های ورزشی است که اداره ورزش و جوانان هنوز در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم قرار نداده است، همچنین شهرداری قم املاکی را برای فروش به این سازمان داد که هنوز به فروش نرسیده است.

وی ادامه داد: ابراهیم معتمدی قائم مقام شهرداری قم را به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری منصوب کردم تا در مدت یک ماه سر و سامانی به وضعیت این سازمان بدهد و پس از آن مدیرعامل جدید سازمان انتخاب شود.

شهردار قم با بیان اینکه دولت از 6 سال پیش تاکنون هیچ اتوبوسی به شهرداری قم نداده است افزود: قرارداد بهره برداری از 300 اتوبوس درون شهری در قم تا پایان سال جاری تمام می‌شود و این اتوبوس‌ها پس از آن از مدار خدمت خارج خواهند شد.

سقائیان نژاد میزان پرداخت شهرداری قم به بخش اتوبوسرانی را فراتر از مصوبات شورای اسلامی شهر قم دانست و تصریح کرد: قیمت اتوبوس به حدود دو میلیارد تومان رسیده است و باید دولت در این زمینه کمک کند، البته با این وجود 50 اتوبوس توسط شهرداری قم خریداری شد و 120 اتوبوس این شهر اورهال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اخذ مجوز اختصاص بخشی از 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری قم برای بخش اتوبوسرانی برای کمک به این بخش است، شهرداری قم در زمینه حمل و نقل عمومی تنها است و بار هزینه این بخش بر دوش مردم قم افتاده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار