دبیر هیئت ووشوی استان قم از آغاز رقابت ووشوکاران قم در لیگ دسته اول مردان کشور در هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸ 15 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، سجاد خورشیدی اظهار داشت: رقابت‌های ووشوی لیگ دسته اول مردان کشور از همین هفته آغاز می‌شود و تیم ووشوی قم خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند و شرکت در چنین سطحی آغازگر دورانی تازه در ووشوی قم است.

وی افزود: ساندا کاران ما همگی آماده مسابقه هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و تنها دغدغه ما جذب تالوکار به تیم است به طوری که در حال حاضر فقط ۲ تالوکار داریم و در قم، تالوکار باکیفیت و توانمند در سطح این مسابقات، بیش از این وجود ندارد.

دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: اگر به اندازه کافی تالوکار نداشته باشیم در میدان مسابقه به حریفان امتیاز بی دردسر می‌دهیم در حالی که به هیچ وجه نباید به این سادگی امتیاز تقدیم حریفان کنیم. رایزنی‌هایی صورت گرفته و امیدوارم طی یکی دو روز آینده و پیش از شروع مسابقات، حداقل یک تالوکار دیگر جذب کنیم.

خورشیدی در مورد حضور تیم ووشوی زنان قم در لیگ برتر کشور بیان داشت: تیم ووشوی بانوان در هفته سوم و چهارم لیگ برتر بانوان شرکت کرد که البته در هفته چهارم استراحت داشت اما در مسابقه هفته سوم خود ۱۱ بر یک مغلوب سپاهان اصفهان شد.

وی عنوان کرد: رقابت ما و سپاهان رقابت ۲ تیم کاملاً متفاوت از هر نظر بود به طوری که مربیگری سپاهان را شهربانو و الهه منصوریان بر عهده داشتند و شخص الهه منصوریان به همراه چند سانداکار و تالوکار ملی و مدال آور آسیایی و جهانی در این تیم حضور دارند و ایستادگی ما برابر چنین تیمی در عمل غیر ممکن است.

دبیر هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: وضعیت تیم ووشوی بانوان قم مطلوب ارزیابی می‌شود و هدف ما حضور دختران ووشوکار قمی در این سطح و کسب تجارت جدید بوده است که به این هدف رسیده‌ایم و امیدوارم تیم از نظر نتیجه هم در جایگاه خوبی قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار