سرمربي مستعفي تيم فوتبال جوانان صباي قم براي بازي هفته ششم تيمش در ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور بار ديگر به اين تيم بازگشت تا صبا در ديداري حساس به مصاف فولاد خوزستان برود.
کد خبر: ۶۶۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ 15 October 2018

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته ششم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال جوانان ایران عصر امروز برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌های مهم و سرنوشت‌ساز برای فوتبال قم، جوانان صبا در دیداری حساس مقابل تیم مدعی فولاد خوزستان صف‌آرایی می‌کنند.

این بازی از هر نظر برای فوتبال قم و تیم جوانان صبا اهمیت دارد زیرا فوتبالیست‌های صبا در پنج بازی قبل خود عملکرد خوبی نداشته‌اند و ثبت سه شکست، یک تساوی و کسب تنها یک پیروزی نشان دهنده ضعف و عدم نتیجه‌گیری تیم صبای قم در فصل جاری لیگ برتر است.

امیدهای صبای قم که در فصل 98 – 1397 لیگ برتر جوانان ایران با شکست سه بر صفر در میهمانی نفت اهواز شروع خوبی نداشتند، در قم نیز باخت سه بر یک مقابل مس کرمان و در اصفهان شکست سه بر دو برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان را نیز در کارنامه دارند.

صبای قم از 15 امتیاز دیدارهای قبلی خود تنها چهار امتیاز حاصل از تساوی بدون گل در میهمانی ستارگان گرگان و پیروزی یک بر صفر در قم برابر شاهین شهرداری بوشهر اندوخته تا به عنوان یکی از تیم‌های ضعیف این فصل در جمع کاندیداهای سقوط به دسته پائین‌تر قرار بگیرد.

به دنبال نتایج ضعیفی که تیم صبای قم در این فصل کسب کرده، هفته گذشته داوود عاصم‌آبادی سرمربی موفق این تیم در رسانه‌ها استعفای خود را از این مسوولیت اعلام کرد اما ظاهرا صحبت‌هایی بین این مربی و مدیر تیم‌های پایه صورت گرفته که بار دیگر سرمربی جوانان صبا به اردوی این تیم بازگشته است.

دیدار صبای قم و فولاد خوزستان از ساعت 15 امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که در آن تیم 10 امتیازی رده دوم جدول یعنی فولاد در مقابل تیم چهار امتیازی قعر لیگ برتر جوانان ایران یعنی صبای قم برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار