با برگزاری ۶ مسابقه؛
هفته نخست رقابت های لیگ فوتبال پیشکسوتان قم با برگزاری ۶ مسابقه و به ثمر رسیدن ۱۷ گل برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹ 15 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، دهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ پیشکسوتان استان قم با یاد و خاطره مرحوم حاج علی عادل و گرامیداشت شادروانان حسین نیکوبیان، عامر نورسیده و مصطفی رضوانی، هفته نخست خود را پشت سر گذاشت و در هفته نخست ۶ بازی برگزار شد.

در بازی‌های انجام شده در ورزشگاه شهید حیدریان قم، ۱۷ گل به ثمر رسید که پرگل‌ترین آن مربوط به دیدار تیم‌های پردیس و منطقه یک بود البته زیبایی لیگ پیشکسوتان، حضور چهره‌های قدیمی فوتبال قم در کنار هم و یادآوری خاطرات است گرچه نمایش فنی برخی از این چهره‌ها چشم نواز است و کمتر از فوتبالیست‌های جوان نیست.

در این رقابت‌ها تیم فوتبال صنعت نفت برابر مهر ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد و در دیدار تیم‌های منطقه یک و پردیس که جذاب‌ترین بازی هفته نخست بود و ۲ تیم پا به پای هم پیش رفتند تیم منطقه یک با حساب ۴ بر ۳ پردیس را شکست داد.

تنها دیدار بدون گل هفته نخست، مسابقه تیم‌های هلال احمر و بهمن گلریز بود که با تساوی خاتمه پیدا کرد اما تیم مبتکر توانست در دیدار برابر استقلال ۲ بر یک پیروزی را به دست بیاورد و مسابقه شاهین و جنداب ۲ بر صفر به سود شاهین پایان یافت.

افشین و سازمان آب نیز در مسابقه هفته نخست خود در نهایت با تساوی یک بر یک امتیازات را تقسیم کردند. این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. مسابقات لیگ پیشکسوتان در فوتبال قم از جایگاه خاصی برخوردار است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار