از 24 مهرماه صورت می‌گیرد
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی قم از آغاز ثبت‌نام قطار ترکیبی قم-کربلا از فردا 24 مهرماه در 25 دفتر منتخب خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ 15 October 2018

به گزارش تابناک قم، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی قم با اشاره به آغاز فروش بلیط های قطار ترکیبی قم به کربلا گفت: زائران حسینی(ع) از 24 مهرماه جاری می توانند با مراجعه به 25 دفتر خدمات مسافرتی این شهر، بلیط ها را دریافت کنند.

سید مهدی سید حسینی نیشابوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بلیط های رفت به کربلای معلی برای روزهای 28، 29 و 30 مهرماه و یکم تا چهارم آبان ماه می باشد.

وی افزود: بلیط های برگشت از کربلا به شهر مقدس قم برای روزهای نهم تا یازدهم آبانماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی قم با اشاره به جزیات مسیرهای پیش بینی شده گفت: زائران با قطار از سمت قم تا خرمشهر حرکت می کنند و ادامه مسیر با اتوبوس های ویژه به سمت بصره، نجف و‌ کربلا حرکت خواهد بود.

وی ادامه داد: درصدد رایزنی با مسئولان عراقی جهت استفاده از شبکه ریلی عراق برای زائران هستیم تا بتوانیم آنها را با قطار از بصره به سمت کربلا انتقال دهیم.

سید حسینی، هزینه رفت و برگشت با این قطار ترکیبی را هفت میلیون و 650 هزار ریال عنوان کرد و گفت: کسانی که تنها قصد سفر به کربلا بدون استفاده از خدمات برگشت داشته باشند سه میلیون و 900 هزار ریال پرداخت خواهند کرد.

وی گفت: کل زمان پیش بینی شده برای مسیر قم تا کربلا با این قطار ترکیبی 24 ساعت می باشد که در آن 2وعده غذایی برای زائران در نظر گرفته شده است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی قم اضافه کرد: ظرفیت هر بار انتقال زائران به کربلای معلی در روزهای اعلام شده 180 تن می باشد که در مسیر برگشت، این ظرفیت تا 260 تن افزایش خواهد یافت.

به گفته وی، در سال گذشته یک هزار و صد تن از این قطار استفاده کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار