با كسب 2 نشان برنز
تيم منتخب كاراته استان قم با كسب دو مدال روي سكوي سوم رده‌بندي تيمي مسابقات كاراته سبك‌هاي آزاد قهرماني كشور جاي گرفت.
کد خبر: ۶۶۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 16 October 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقات سبک‌های آزاد کاراته قهرمانی کشور که انتخابی تیم ملی برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی نیز محسوب می‌شد، با کسب مقام سوم بخش تیمی توسط کاراته‌کاهای استان قم به پایان رسید.

این مسابقات به دلیل اینکه تیم منتخب سبک‌های آزاد کاراته کشورمان مسابقات برون‌مرزی پیش‌رو دارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود زیرا برترین‌ها شانس همراهی تیم ایران در مسابقات بین‌المللی ژاپن را داشتند، اعزامی که آذر ماه امسال صورت خواهد گرفت.

به همین منظور با برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان سبک‌های آزاد ایران در سه وزن کومیته انفرادی شامل اوزان منهای 65، 75 و به اضافه 75 کیلوگرم برگزار شد و در نهایت دو کاراته‌کای برتر هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

با حضور کاراته‌کاهای استان قم، مجموعا تعداد 160 کاراته‌کای شرکت کننده در این پیکارها برای کسب عناوین برتر سه وزن در سالن آیت‌الله طالقانی شهر ری به روی تاتامی رفتند که سرانجام تیم تهران با دو طلا، سه نقره و یک نشان برنز موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

تیم منتخب هیات کاراته لرستان با کسب یک طلا و یک برنز روی سکوی نایب‌قهرمانی این پیکارها جای گرفت و کاراته‌کاهای تیم قم با هدایت محمدرضا رستمی‌زاده یکی از موفق‌ترین مربیان سبک‌های آزاد با دو نشان برنز به مقام سومی این دوره از پیکارها بسنده کرد.

نخستین مدال قم در این رقابت‌ها از وزن منهای 65 کیلوگرم به دست آمد، وزنی که در آن یوسف دولت‌شاه از لرستان و محمد آقامحمدی از تهران قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و محمدصادق قنبری از تیم سبک‌های آزاد کاراته قم با ایستادن روی سکوی سوم آن به نشان برنز رسید.

دومین مدال تیم سبک‌های آزاد کاراته قم در این دوره از مسابقات نتیجه درخشش محمد اسدی در وزن منهای 75 کیلوگرم بود، وزنی که در آن یوسف رسولی به همراه همشهری خود اسماعیل عسگری از تهران قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و محمد اسدی روی سکوی سوم به کار خود پایان داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار