در هفته دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان؛
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور ، تیم افشید قم برابر طلایی پوشان خرم آباد قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۶۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 17 October 2018

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های فوتبال لیگ برتر رده سنی نوجوانان کشور پنج شنبه ۲۶ مهر برگزار می‌شود و نماینده فوتبال قم در خانه، اولین دیدار خود در فصل جدید این مسابقات را برگزار خواهد کرد.

در شرایطی که تیم صبای قم در سال‌های اخیر نماینده دائمی استان قم در سطح لیگ برتر نوجوانان بوده امسال تیم افشید قم که با همان نام صبا نیز شناخته می‌شود در این رقابت‌ها حاضر است و تلاش می‌کند رتبه قابل قبولی کسب کند.

این تیم قرار بود پنج شنبه گذشته ۱۹ مهر، در سقز با تیم شهرداری سقز مسابقه دهد که آن مسابقه به دلیل مشکلات تیم میزبان لغو و پرونده آن به کمیته انضباطی ارائه شد اما از این هفته، پای نماینده قم به طور رسمی به این پیکارها باز می‌شود.

تیم افشید قم با هدایت موسی محمدی روز پنج شنبه ۲۶ مهر از ساعت ۱۴: ۴۵ در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر تیم طلایی پوشان خرم آباد قرار می‌گیرد و می‌تواند با استفاده از امتیاز میزبانی پیروزی اول را به نام خود ثبت کند.

افشید برای ترغیب تماشاگران و هواداران فوتبال دوست خود به حضور در ورزشگاه شهید حیدریان اعلام کرد از برخی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با اهدای هدایایی تقدیر خواهد کرد. این رقابت‌ها بالاترین سطح مسابقاتی فوتبال در رده سنی نوجوانان در کشور به حساب می‌آید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار