در نیمه نخست امسال صورت گرفت
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در عملیات‌های انجام‌شده توسط نیروهای آتش‌نشانی در نیمه نخست امسال هزار و 466 نفر نجات‌ یافته‌اند.
کد خبر: ۶۶۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ 17 October 2018

به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به روند عملیات‌های انجام‌شده در نیمه نخست سال جاری توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، اظهار کرد: مجموعا در 6 ماه نخست امسال 4 هزار و 411 عملیات در شهر قم انجام و امدادرسانی به شهروندان صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی در گروه‌های رفع حریق، نجات، ایمن‌سازی تقسیم‌بندی می‌شود، تصریح کرد: مجموع عملیات های حریق صورت گرفته در این مدت هزار و 543 مورد بوده است.

جعفری مجموع عملیات‌های نجات انجام‌شده توسط نیروهای این سازمان را 2 هزار و 868 مورد ذکر کرد و افزود: مصدومین حوادثی امدادرسانی شده توسط آتش‌نشانی در این مدت 327 مورد بوده و موارد فوتی‌ نیز 33 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در عملیات‌های انجام‌شده توسط نیروهای آتش‌نشانی در نیمه نخست امسال هزار و 466 نفر نجات‌ یافته‌اند، گفت: تمامی فوتی‌ها در این مدت در حوادثی ازجمله تصادفات، سقوط از ارتفاع و حوادث کارگاهی بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار