در اوزان 82 و 97 كيلوگرم
دو كشتي‌گير استان قم در تركيب تيم اعزامي ايران به پيكارهاي 2018 كشتي فرنگي قهرماني رده سني اميدهاي جهان قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۶۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 17 October 2018

به گزارش تابناک قم، کشتی قم بعد از اعزام فرنگی‌کاران مستعد خود به رقابت‌های 2018 قهرمانی جوانان آسیا و جهان و همچنین کسب سهمیه حضور در مهمترین رویداد ورزشی سال جاری قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی جاکارتا، حالا در آستانه یک اعزام مهم به مسابقات امیدهای جهان است.

قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی ایران به پیکارهای قهرمانی امیدهای جهان چهار نماینده به نام‌های مهدی قربانی، علیرضا نجاتی، مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری داشت اما اکنون تنها ابراهیمی و حیدری در این اردو برای اعزام به اروپا ماندگار شده‌اند.

در شرایطی که پیکارهای کشتی فرنگی امیدهای دنیا روزهای 21 تا 27 آبان ماه در شهر بخارست رومانی به انجام می‌رسد، با برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از روز 28 مهر ماه و در خانه کشتی عبدالله موحد تهران اردوی جدید این تیم برگزار خواهد شد.

ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو تا ششم آبان تمرینات خود را در خانه کشتی برگزار می‌کنند، اردویی که در آن فرنگی‌کاران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم خود را برای حضور موفق در پیکارهای جهانی رومانی آماده می‌کنند.

در این اردو مهدی ابراهیمی کشتی‌گیر مطرح قم در وزن 82 کیلوگرم حضور دارد، کشتی‌گیری که امسال فروردین‌ماه در مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی جاکارتا موفق به شکست تمامی حریفان خود و کسب مقام قهرمانی شد اما به جاکارتای اندونزی نرفت زیرا وزن این کشتی‌گیر جزو اوزان المپیکی نبود.

دیگر فرنگی‌کار قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امید برای حضور در رقابت‌های جهانی رومانی علی‌اکبر حیدری است که در وزن 97 کیلوگرم به این اردو می‌رود، کشتی‌گیری که فروردین‌ماه امسال قهرمان انتخابی تیم ملی شد و به بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز رفت اما بدون مدال به کار خود پایان داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار