تکمیل سناریوی خبرسازی یا گاف غیرحرفه ای اداره کل ورزش قم
به دنبال انتشار خبری مبنی بر فرماندار شدن حسن عابدی، مدیرکل ناکارآمد ورزش و جوانان قم در فضای مجازی، روابط عمومی این اداره کل با صدور بیانیه ای رسمی اعلام کرد: آنچه که در آن فضا مبنی بر تغییر سمت حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از پست خود به فرمانداری قم درج شده صحت نداشته و کذب می باشد.
کد خبر: ۶۶۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 18 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، چند روزی است خبری عجیب و غیر قابل باور در فضای مجازی قم دست به دست می شود که معلوم نیست از کجا سرچشمه گرفته و چه کسی چنین گمانه زنی را مطرح کرده است. انتخاب «حسن عابدی» مدیر کل فعلی ورزش و جوانان به عنوان جانشین «سیار»‌ در مسند فرمانداری قم!!!

عجیب تر اینکه فقط چند روز از انتشار این خبر در فضای مجازی نگذشته بود که یک اتفاق بسیار جالب و نادر رخ داد و آن هم پاسخ رسمی اداره کل ورزش و جوانان استان قم به یک خبر غیر رسمی بود که هیچ منبع مشخص و معینی هم نداشت. این اداره کل در قالب اطلاعیه ای که در اختیار رسانه های فعال در فضای مجازی قرار داد، انتخاب «حسن عابدی» به عنوان فرماندار قم را تکذیب کرد.

روابط عمومی این اداره کل با صدور بیانیه ای رسمی اعلام کرد: احتراما به اطلاع دنبال کنندگان اخبار در فضاهای مجازی میرساند؛ آنچه که در آن فضا مبنی بر تغییر سمت حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از پست خود به فرمانداری قم درج شده صحت نداشته و کذب می باشد.

اگر صدور پاسخ رسمی برای یک خبر غیر رسمی آن هم خبری که چندان فراگیر نبوده و از هیچ رسانه رسمی هم منعکس نشده بود را بدون هیچ سناریوی از پیش طراحی شده بدانیم، باید بگوئیم که اداره کل وررزش و جوانان استان قم یک کار کاملا غیر حرفه ای انجام و گاف بزرگی داده است.

اما به نظر می رسد که تکذیب خبر فرماندار شدن «حسن عابدی» از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، بخشی از یک سناریوی خبرسازی از پیش طراحی شده برای مطرح کردن نام «عابدی» برای تصدی فرمانداری قم باشد تا بازخورد این خبر را در محافل عمومی و سیاسی قم ببینند که البته این هم یک روش کاملا نخ نما شده است.

به هر صورت اگر اداره کل ورزش و جوانان استان قم با هر یک از دو هدف فوق دست به چنین کاری زده، یک کار خارج عرف انجام داده که باید از سوی مراجع ذیربط تذکرات لازم به عوامل این اقدام داده شود و اگر صحت سناریو دوم قوت گرفت و اثبات شد‌، باید با عوامل این اقدام برخورد قانونی صورت بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار