در هفته سوم رقم ليگ برتر ووشو خورد
تيم بانوان هیأت ووشو استان قم در هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر ووشو زنان باشگاه‌هاي كشور برابر تيم مدعي فولاد مباركه سپاهان شكست سنگيني را متحمل شد.
کد خبر: ۶۶۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 18 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیمی که بعد از چند سال وقفه به مسابقات لیگ برتر ووشو زنان باشگاه‌های کشور بازگشته، در هفته سوم این رقابت‌ها عملکرد ضعیفی داشت و مقابل یکی از تیم‌های همیشه مطرح مسابقات باشگاهی یعنی فولاد مبارکه سپاهان شکست خورد.

تیم بانوان هیأت ووشو قم که با کادر فنی و ترکیبی از ووشوکاران بومی وارد رقابت‌های فصل 1397 لیگ برتر زنان ایران شده، در این لیگ که با حضور 11 تیم در دو گروه به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد، یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی به شمار می‌رود.

در شرایطی که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند، طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو در گروه نخست تیم‌های، فولاد مبارکه سپاهان، کارون اروند خرمشهر، مقاومت سپاه کرمانشاه، هیأت ووشوی قم و هیأت کردستان به میدان می‌روند.

تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برت ووشو زنان ایران نیز تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیأت ووشو مشهد، هیأت ووشو شبستر، هیأت ووشو البرز، هیأت ووشو تهران و هیأت ووشو کرمانشاه هستند که از جمع آنها نیز دو تیم صعود می‌کند.

دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم این فصل در شرایطی به میزبانی آکادمی ووشو برگزار شد که نماینده قم در جدال با فولاد مبارکه سپاهان عملکرد خوبی نداشت و با نتیجه 11 بر یک تن به شکست داد تا بخت خود را برای گرفتن مجوز صعود از این گروه کمرنگ‌تر کند.

این در حالی است که با توجه به نتایج دیدارهای این هفته، در گروه نخست تیم کارون اروندخرمشهر با کسب 9 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به فولاد مبارکه سپاهان در صدر ایستاده و فولادی‌ها در تعقیب این تیم هستند اما نماینده قم موقعیت چندان مناسبی برای رفتن به مرحله بعد ندارد.

 

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار