بازي‌هاي مرحله نهايي ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور در سالن شهيد حيدريان قم با قهرماني فوتساليست‌هاي تيم مقاومت به پايان رسيد و فوتساليست‌هاي آپكوپارس قم اشك قمي‌ها را در آوردند.
کد خبر: ۶۶۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۱ 19 October 2018

به گزارش تابناک قم، شهر قم طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران به مدت سه روز میزبان دیدارهای مرحله نهایی فصل 1397 لیگ برتر فوتسال امید ایران بود و نمایندگان استان‌های تهران، قم، مازندران و خراسان‌رضوی به مصاف یکدیگر رفتند.

این در حالی است که امسال بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال امید ایران در دو گروه 5 و 6 تیمی به انجام رسید و از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله پایانی را کسب کردند تا در سالن شهید حیدریان قم برای کسب مقام قهرمانی رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

در این مرحله تیم امید آپکوپارس قم میزبان سه رقیب دیگر خود یعنی فرش‌آراء مشهد، شهروند ساری و مقاومت تهران بود که در نهایت این فوتسالیست‌های تیم مقاومت بودند که با کسب دو پیروزی، یک باخت و تفاضل گل بهتر نسبت به حریفان دیگر خود در صدر ایستاده و قهرمان شدند.

تیم مقاومت در این مرحله ابتدا تیم آپکوپارس قم را شکست داد و سپس از سد شهروند ساری گذشت اما در سومین بازی خود با اختلاف یک گل به فرش‌آراء مشهد باخت ولی شرایط جدول در نهایت به گونه‌ای رقم خورد که مقاومت با 6 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم 6 امتیازی فرش‌آراء روی سکوی قهرمانی جای گرفت.

تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد ابتدا شهروند ساری را مغلوب کرد، سپس مغلوب آپکوپارس قم شد و با برتری در روز پایانی برابر تیم مقاومت 6 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم جای گرفت، ضمن اینکه تیم‌‌های شهروند ساری و آپکوپارس قم هر کدام با سه امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های سوم و چهارم ایستادند تا پرونده رقابت‌های فصل 1397 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های ایران در قم با قهرمانی تیم مقاومت بسته شود.

آپکوپارس قم در حالی به مقام چهارم این رقابت‌ها دست یافت که قبل از بازی آخر خود منتظر باخت مقاومت برابر فرش‌آراء مشهد بود که این اتفاق رخ داد و شاگردان سیدوحید غیاثی فرصت خوبی داشتند که با شکست دادن شهورند ساری قهرمان این بازی‌ها شوند اما در جدال نماینده قم با شهروند اتفاقات عجیب و قریبی رخ داد و این تیم با شکستی سنگین مواجه شد تا اشک قمی‌های حاضر در سالن را در آورده و قهرمانی را با مقام چهارمی تعویض کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار