مديرعامل باشگاه هدف‌پويان جوان قم خبر داد
مديرعامل باشگاه هدف‌پويان جوان قم از رتبه پنجمي ملي‌پوشان قم در مسابقات 2018 قهرماني زنان باشگاه‌هاي آسيا خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۵ 19 October 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی میرزاحسینی اظهار کرد: تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم در چند سال اخیر تقریبا هر ساله در مسابقات هندبال زنان باشگاه‌های آسیا و همچنین رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آسیا نماینده داشته است.

وی ادامه داد: به واسطه سرمایه‌گذاری بسیار خوبی که مجموعه ما با حضور خانم زهرا احمدی‌نیا روی استعدادهای رده پایه هندبال دختران قم در سال‌های اخیر انجام داده، بازیکنان خوب، موفق و مستعد این رشته اکنون در تیم‌های مختلف باشگاهی و ملی مایه اعتبار هندبال قم شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه هدف‌پویان جوان قم اضافه کرد: تیم هدف‌پویان جوان دو سال در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور حضور داشت اما متاسفانه از نظر مالی با مشکلات زیادی مواجه بودیم و دیگر امکان تیم‌داری در لیگ برتر نداشتیم، به همین دلیل بازیکنان توانمند ما در دیگر تیم‌های باشگاهی عضویت دارند.

وی با اشاره به عضویت دو بازیکن تیم هدف‌پویان جوان قم در تیم مطرح شهید چمران لارستان، بیان کرد: فاطمه خلیلی و نوریه عباسی بازیکنان موفق هدف‌پویان هستند که با توجه به نبوغ و استعداد بالای خود همراه با تیم شهید چمران به رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا نیز اعزام شدند، ضمن اینکه این دو هندبالیست از ملی‌پوشان ما نیز به شمار می‌رود و سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان را دارند.

میرزاحسینی بیان کرد: این دوره از رقابت‌های آسیایی با حضور ٦ تیم آستانا، کایسار و آلماتی از قزاقستان،AGMK ازبکستان، تی‌اسپرت هند و شهید چمران لارستان در قزاقستان به انجام رسید و نماینده ایران با چهار باخت مقابل رقبای خود از قزاقستان و ازبکستان و کسب یک پیروزی مقابل رقیب هندی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

وی ابراز کرد: هدف‌پویان جوان سال گذشته از حضور در لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی کنار کشید، اما بازیکنان توانمند ما در ترکیب تیم سوهان خودکار قهرمان لیگ دسته اول ایران شدند و بار دیگر به لیگ برتر بازگشتند اما تداوم بی‌پولی و عدم حمایت از سوی مسوولان اجازه حضور مجدد در لیگ برتر را به ما نداد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار