استاد حوزه علمیه گفت: زیارت اربعین یک همایش بی نظیر و بی بدیل جهانی است و این اجتماع دشمنان را به وحشت انداخته است.
کد خبر: ۶۶۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸ 19 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به ارزش و اهمیت اربعین حسینی اظهار داشت: باید مکرر با یاد امام حسین (ع) باشیم چون این امام معصوم احیاکننده دین بود.

وی با تاکید به آثار و برکات اربعین حسینی افزود: زیارت اربعین یک همایش بی نظیر و بی بدیل جهانی است و این اجتماع دشمنان را به وحشت انداخته است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: کسانی که به زائرین حسینی در مسیر زیارت خدمت می‌کنند در اجر زیارت آن‌ها شریک می‌شوند.

نظری منفرد خاطرنشان کرد: امیدوارم که امسال شاهد یک راهپیمایی باشکوه در زیارت اربعین داشته باشیم و این حرکت میلیونی چشم جهانیان را خیره کند.

محمدرضا فخاریان قمی مدیرکل بیمه سلامت استان قم نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه افزود:354 هزار نفر در استان قم در قالب پنج صندوق زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند.

وی افزود: سه میلیون و 841 هزار نفر در سال گذشته به مراکز زیرپوشش بیمه سلامت در قم مراجعه کردند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم ادامه داد: سازمان بیمه سلامت در استان قم 659 مرکز طرف قرارداد دارد، سامانه 1666 خدمت جدید سازمان بیمه سلامت است که از طریق آن شکایات دریافت می‌شود.

حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: امسال هفته ورزش در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به نام چهل سال ورزش، چهل سال افتخار نامگذاری شد.

وی افزود: ورزش، تندرستی و شادابی همیشه مورد تاکید دین مبین اسلام و رسول اکرم (ص) بوده است، حضور بانوان کشورمان با حجاب اسلامی در میادین ورزشی بین المللی نشان از اقتدار و غرور ملی ایران دارد.

وی افزود: استان قم در بازی‌های آسیایی اخیر 6 نماینده داشت که آن‌ها 3 مدال از جمله دو مدال طلا کسب کردند،35 پایگاه ورزشگاهی صبحگاهی و عصرگاهی در قم ایجاد شد و به دنبال توسعه ورزش همگانی در قم هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار