جزئیات فرار و دستگیری یک زندانی در قم
سه نفر از بستگان یکی از زندانیان مالی با طرح و نقشه قبلی روز جمعه با سلاح به یکی از بیمارستان‌های قم وارد و پس از زخمی کردن ۳ نفر از جمله سرباز مستقر در آنجا مجرم موصوف را فراری و در قالب دو اکیپ از قم به سمت مرز متواری شدند.
کد خبر: ۶۷۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۳ 28 October 2018

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تیراندازی یک زندانی در بیمارستانی در قم بیان کرد: سه نفر از بستگان زندانیان مالی با طرح و نقشه قبلی با سلاح به یکی از بیمارستان های قم وارد شده و پس از زخمی کردن سه نفر از جمله سرباز مستقر در بیمارستان، مجرم را فراری دادند.

وی با اشاره به اینکه این افراد پس از فراری دادن مجرم در قالب دو اکیپ به سمت مرز متواری شده بودند، بیان کرد: پلیس با گسترده کردن چتر اطلاعاتی در کمتر از 5 ساعت در دو عملیات جداگانه در استان مرکزی و با همکاری پلیس این استان نسبت به دستگیری این افراد اقدام کرد و از این افراد یک قبضه کلت کشف شد.

دستگیری زندانی متواری در قم

دادستان قم نیز از دستگیری زندانی فرار کرده خبر داد و گفت: پزشک به دادسرا احضار و فرمانده یگان حفاظت و بدرقه زندان قم بازداشت شد.

مهدی کاهه متعاقب خبر دستگیری زندانی فراری از مراکز روان‌درمانی نه بیمارستان در کمتر از 5 ساعت اظهار داشت: وی بنا به تشخیص پزشک به مرکز درمانی روان‌پزشکی به دلیل اختلالات روحی روانی معرفی و بستری‌شده بود.

این مقام قضایی افزود: فرماندهی یگان حفاظت و بدرقه اداره زندان قم به لحاظ مسامحه در انجام‌وظیفه قانونی با دستور دادستانی بازداشت شد.

دادستان قم در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین پزشکی که بنا به تشخیص وی فرد زندانی به مراکز روان‌درمانی جهت بستری معرفی‌شده نیز جهت بررسی و توضیح به دادسرا احضار شد.

در مورد اقدام زندانی به قصد فرار، پرونده‌ای به اتهام محاربه در دادسرا تشکیل شد و دستگاه قضایی قم با قاطعیت و فوریت با وی برخورد خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد قمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
تو قم چه خبره؟
چرا با این اتفاقات ی برخورد اساسی نمیشه که هر از چند گاهی شاهد این اتفاقات نباشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
قدر امنیت را بدانیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار