تیم فوتبال جوانان صبای قم که در فصل جاری نماینده قم در لیگ برتر محسوب می‌شود با بحران‌های بسیار زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. در شرایطی که وضعیت این تیم روزبه‌روز به بحرانی‌تر می‌شود و هیچ‌یک از مسئولان اعتنایی به وضعیت آیندگان فوتبال قم ندارند، سرمربی تیم به علت اعتراض به عملکرد مسئولان از سمت خود استعفا کرد.
کد خبر: ۶۷۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 31 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال جوانان صبای قم فصل گذشته با اخذ میزبانی مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند و مرهمی بر ناکامی‌های اخیر باشگاه صبای باشد.

قهرمانی صبا نشان داد، اگر موقعیت و امکانات در اختیار بازیکن بومی قم قرار بگیرد آن‌ها می‌توانند خود را در سطح کشور مطرح کنند و کمی انتظار می‌رفت مسئولان ورزش قم کمی نسبت به مجموعه صبا مهربان‌تر رفتار کنند.

در شرایطی که این تیم بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال باید شهریورماه عازم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور می‌شد اما یک هفته به شروع لیگ برتر هیچ خبری از تمرینات نبود و مسئولان ورزش استان قم همچون گذشته بی‌اعتنا از کنار مسائل عبور می‌کردند.

این مسئله منجر شد تا شرایط تیم فوتبال جوانان صبا بیش‌ازپیش بحرانی شود درحالی‌که آن‌ها تا 4 امتیاز را در سبد اندوخته‌های خود مشاهده می‌کنند و در رتبه دوازدهم جدول دوازده تیم جای گرفته‌اند.

در شرایطی که وضعیت این تیم روزبه‌روز به بحرانی‌تر می‌شود و هیچ‌یک از مسئولان اعتنایی به وضعیت آیندگان فوتبال قم ندارند، داود عاصم آبادی سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم به علت اعتراض به عملکرد مسئولان از سمت خود استعفا کرد.

یک پیروزی، یک تساوی و شش شکست نتیجه‌ای بوده که صبایی‌ها در هشت هفته گذشته کسب کرده‌اند و چنان با همین روال پیش بروند قطعاً جز گزینه‌های سقوط به لیگ یک محسوب خواهند شد.

عمده مشکل این تیم در فصل جدید لیگ برتر مالی و کمبود بازیکن است، چراکه برخی تیم‌ها استان در ابتدا فصل بازیکنان خود را در اختیار تنها نماینده قم نگذاشتند تا کادر فنی تیم در لیگ برتر موفق نشود.

با کناره‌گیری سرمربی تیم، شرایط بحرانی‌تر شده اما فریادرسی برای جوانان و از همه مهم‌تر ورزش قم وجود ندارد و روزبه‌روز بدتر می‌شود.

تیمی که پس از هشت سال سرمایه‌گذاری اکنون به بالاترین سطح فوتبال جوانان کشور رسیده با سهل‌انگاری و بی‌اعتنایی همیشگی مسئولان ورزش و مجموعه استان قم روبه نابودی است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نماینده فوتبال قم در لیگ جوانان مشکلات بسیار زیادی در بخش مالی دارند، به حدی که هزینه سفرهای خود را به‌ سختی تأمین می‌کنند و با توجه به اخباری که از اطراف این تیم به گوش می‌رسد احتمال می‌رود در میانه راه منحل شود.

البته انحلال تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی این روزها در ورزش قم یک مسئله بسیار طبیعی تبدیل‌شده و با توجه به برخورد نامناسب مدیران ورزش قم هیچ اسپانسری حاضر به سرمایه‌گذاری در ورزش قم نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار