آیت الله سعیدی:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به تاکیدات آیات و روایات بر انجام کامل و محکم کارها تصریح کرد: نمی‌شود با برخی شل‌کاری‌ها به اهداف بلند رسید؛ در این زمینه توقعی از مسؤولان و توقعی نیز از مردم وجود دارد.
کد خبر: ۶۷۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۴ 02 November 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل، با بیان اینکه اربعینی که دشمن برای بی‌اثر کردن آن تلاش زیادی کرده بود با تدبیر خداوند به جریانی مذهبی سیاسی عظیم در دنیا تبدیل شد، با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل اظهار کرد: رهبری تاکید دارند که مدیران باید اهمیت پدافند غیرعامل را درک کنند؛ در واقع با این نگاه رهبری باید پدافند غیرعاملی در بین مسوولان و درون نظام شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه مدیران و مسوولان نخبگان کشور هستند گفت: کسی که اهمیت پدافند غیرعامل را درک نکند موفق نخواهد بود و انگیزه‌ای برای این کار نخواهد داشت به همین خاطر یکی از ضروریات هوشیار کردن مدیران و مسوولان دارد؛ پدافند غیرعامل قدمتی به اندازه عمر بشر دارد و نمونه‌های تاریخی آن به وضوح قابل مشاهده است.

آیت‌الله سعیدی با تاکید بر اینکه اگر مسؤولان توجیه شوند همکاری کامل و لازم را طبق تاکید رهبری خواهند داشت افزود: پدافند غیرعامل راهبردی برای حفظ نظام است و براساس تاکید علما این کار از اوجب واجبات است.

وی با اشاره به تاکیدات آیات و روایات بر انجام کامل و محکم کارها تصریح کرد: نمی‌شود با برخی شل‌کاری‌ها به اهداف بلند رسید؛ در این زمینه توقعی از مسؤولان و توقعی نیز از مردم وجود دارد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه ملت ما سلاح‌هایی بهتر از جنگ و ابزار نظامی برای مقابله با دشمن دارد گفت: همانطور که رهبری گفتند ما هیچ‌وقت آغازگر جنگ نبوده‌ایم چراکه قدرتی فراتر از همه قدرت‌ها داریم که همان قدرت الهی است. البته عمل به دستورات الهی و اطمینان و ایمان به خدا در به کارگیری این قدرت اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه جنگ دوطرفه است و آسیب‌هایی نیز به همراه دارد خاطرنشان کرد: البته این دلیل نمی‌شود که ما چون دژی‌ محکم مقابل دشمن نایستیم و برای مقابله با آسیب‌ها سرمایه‌گذاری نکنیم.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص نحوه و راهکارهای مقابله با دشمنان تصریح کرد: نباید فکر کنیم که هزینه کردن برای پدافند غیرعامل بیهوده است؛ ما باید نسبت به حوادث غیر مترقبه و تهدیدات دشمن به همکاری پیشگیری‌های لازم را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان پدافند غیرعامل فعالیت‌های سیاسی را برنمی‌تابد گفت: باید کاری اصیل و سالم صرفنظر از تمام خط‌ها و جناح‌های سیاسی در جامعه انجام شود؛ این سازمان نباید به دنبال جریان سیاسی خاصی حرکت کند و اظهار و اعمال این خط نباید انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار