در بخش انفرادي ليگ برتر پومسه
بانوي تكواندوكار استان قم موفق به كسب مقام دوم و عنوان نايب‌قهرماني پيكارهاي ليگ برتر پومسه زنان كشور جام ستارگان شد.
کد خبر: ۶۷۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۲ 02 November 2018

به گزارش تابناک قم، کبری سخایی‌وطن سال‌های زیادی است که به شکل تخصصی در پومسه برای استان قم در مسابقات مختلف داخلی نظیر لیگ و قهرمانی کشور به میدان رفته و افتخارات زیادی را با درخشش در مصاف با حریفان خود برای ورزش قم به ارمغان آورده است.

این بانوی موفق تکواندو قم که مقطعی مسوولیت نایب‌رئیسی هیات تکواندو استان قم را نیز بر عهده داشته و از مربیان با دانش تکواندو نیز به شمار می‌رود، تابستان امسال در مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه زنان ایران با ایستادن بر سکوی نایب‌قهرمانی به اردوی تیم ملی نیز راه یافت.

درخشش این زن موفق تکواندو قم این هفته در مسابقات لیگ برتر پومسه زنان ایران ادامه یافت و سخایی‌وطن در پیکارهای هفته‌های اول تا سوم از دور برگشت لیگ برتر پومسه زنان ایران به میزبانی خانه تکواندو که با حضور 66 پومسه‌رو به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

شرکت کنندگان در این پیکارها برای کسب عناوین برتر سه بخش انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و همچنین انفرادی ترکیبی در فدراسیون تکواندو رقابت کردند، در حالی که رقابت‌های بخش انفرادی در رده‌های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال و بالای 41 سال برگزار شد.

در بخش ترکیبی نیز پومسه‌روهای رده‌های سنی کمتر از 14 سال در دو قسمت استاندارد و ابداعی، 15 تا 17 سال و 18 تا 30 سال در سه رشته ابداعی، استاندارد و نیوپومسه و بالای 31 سال در بخش ابداعی بر روی شیاپ‌چانگ رفتند و در بخش تیمی نیز مسابقات در رده‌های کمتر از 14، 15 تا 17، 18 تا 30 و بالای 31 سال به انجام رسید.

دستاورد تکواندو قم از این مسابقات نایب‌قهرمانی کبری سخایی‌وطن در پیکارهای رده ‌سنی بالای 41 سال بود، رده‌ای که در آن نرجس شریفی قهرمان شد، کبری سخایی‌وطن روی سکوی دوم ایستاد و مقام سوم مشترک به همتا حاجی‌لویی و کبری قنبرزاده اختصاص یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار