سرپرست تیم فوتسال لیگ برتری سوهان محمد سیما گفت: تنها نماینده قم در لیگ برتر فوتسال مشکل مالی دارد و شرایط این تیم بسیار بحرانی‌تر از گذشته شده است.
کد خبر: ۶۷۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۱ 02 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، علی مسعودی، اظهار داشت: شرایط تیم سوهان محمد سیما در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال تعریف چندانی را ندارد چراکه در طول نیم‌فصل با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو بوده و هستیم.

سرپرست تیم لیگ برتری سوهان محمد سیما افزود: در مقابل حریفانی که میلیاردی هزینه می‌کنند توانستیم در رتبه پنجم قرار بگیرد و با تیم سوم جدول فاصله دو امتیازداریم که نشان می‌دهد این تیم در جمع مدعیان صعود به مرحله بعدی قرارگرفته است.

وی با اشاره به مشکلات تیم سوهان محمد سیما گفت: پس از سال‌ها که در این تیم فعالیت کرده‌ام، فکر می‌کنم زمان آن رسیده تا درد دل خود را بگویم،همیشه در قم به ما گفته‌اند هزینه‌ها را پائین بیاورید و این مسئله که با حداقل امکانات بهترین نتیجه را گرفته‌ایم جاافتاده است.

مسعودی عنوان کرد: تنها نماینده قم در لیگ برتر فوتسال مشکل مالی دارد و نمی‌دانم این معضل را با چه کسی در میان بگذاریم تا برطرف شود، این وضعیت زیبنده شهری که نام مهد فوتسال ایران را یدک می‌کشد نیست.

وی درباره حمایت‌های مسئولان ورزش استان قم، توضیح داد: تاکنون اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان قم تا جایی که توانسته‌اند حامی تیم بوده‌اند اما این برای یک تیم لیگ برتری کافی نیست و باید همه مجموعه استان دست‌به‌دست یکدیگر بدهند.

سرپرست تیم سوهان محمد سیما تصریح کرد: وجود یک اسپانسر تمام‌عیار برای فوتسال قم آرزو شده چراکه هیچ‌کس حاضر به سرمایه‌گذاری در این ورزش نیست.

وی با اشاره به وضعیت نامساعد اقتصادی این تیم،گفت: بسیاری از هواداران به علت بلیط فروشی به ما اعتراض می‌کنند، من از همه هواداران معذرت‌خواهی می‌کنم اما برای تأمین هزینه‌های میزبانی و برگزاری مسابقه مجبور به بلیط فروشی هستیم.

مسعودی بیان کرد: در فصل جاری لیگ برتر فوتسال وضعیت تیم سوهان محمد سیما بحرانی‌تر از همیشه است، و اگر به همین روال دنبال شود بعید می‌دانم قادر به ادامه حضور در لیگ برتر باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار