امیدی که حسرت شد
تیم الماس شهر قم در هفته هفتم لیگ دسته یک فوتسال کشور با قبول شکست برابر رسالت مازندران از جمع مدعیان صعود به لیگ برتر بازماند.
کد خبر: ۶۷۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۵ 02 November 2018

به گزارش تابناک قم، فوتسالیست‌های الماس شهر در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور عصر امروز در خانه میزبان نام‌آوران رسالت مازندران بودند.

دیدار دو تیم از ساعت 16 در سالن دوهزارنفری شهید حیدریان پیگیری شد درحالی‌که استقبال بسیار کمی از این دیدار شده بود.

در نیمه نخست الماس تیم برتر میدان بود و خیلی سریع توسط محمدرضا سعادتمند به گل رسید اما پس‌ازآن موقعیت‌های خود را با بی‌دقتی مهاجمان هدر داد.

در همان نیمه اول و درحالی‌که قمی‌ها پیش بودند،رسالت دو دقیقه پایانی را طوفانی بازی کرد و دو گل به ثمر رساند تا با برتری دو بر یک به رختکن برود.

از ابتدا مشخص بود دیدار دو تیم پرگل از آب درمی‌آید و در نیمه دوم قمی‌ها فشار را بیشتر کردند تا توسط محمد فلامرزی گل تساوی را وارد دروازه مازنی‌ها کردند.

قضاوت داور این مسابقه به‌گونه‌ای بود که اعتراض نیمکت و بازیکنان هر دو تیم را در پی داشت و در برخی صحنه‌ها به علت تصمیم داور درگیری لفظی بین بازیکنان رخ می‌داد.

در ادامه کار بازهم مازندرانی‌ها دست از فشار برنداشتند تا اینکه سومین گل خود را به ثمر رساندند و حساب کار سه بر دو پیگیری شد.

شاگردان وحید غیاثی پس از دریافت گل فشار را بیشتر کردند و با استفاده از تاکتیک پاور پلی سعی بر جبران نتیجه داشتند که موفق نبودند.

جدال دو تیم با حساب سه بر دو به سود مازندران به پایان رسید تا نمایندگان قم دیگر امید صعود به لیگ برتر نداشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار