یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه برخی که دلداده آمریکا بودند باید بیدار شده و حتی زمزمه مذاکره را نیز مطرح نکنند، گفت: مسؤولان باید با تبعیت از رهبری و تلاش شبانه روزی در مسیر برون رفت از مشکلات حرکت کنند.
کد خبر: ۶۷۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴ 04 November 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 آبان بیان کرد: آمریکایی ها در یوم الله 13 آبان با بازگرداندن تحریم ها اوج خباثت ودشمنی خود با ملت ایران را بار دیگر اثبات کردند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با صبر همیشگی و توکل به خداوند متعال این تحریم ها را نیز پشت سر خواهد گذاشت بیان کرد: ملت ما با تکیه بر توان داخلی از این مرحله نیز عبور می کند و تنها مسئله ای که باقی می ماند افزایش نفرت ملت ایران از آمریکاست.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه برخی که دلداده آمریکا بودند باید بیدار شده و حتی زمزمه مذاکره را نیز مطرح نکنند، تاکید کرد: مسؤولان باید با تبعیت از رهبری و تلاش شبانه روزی در مسیر برون رفت از مشکلات حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه همت مسؤولان باید صرف خدمت به ملت شود خاطرنشان کرد: اعتماد مجدد به آمریکا بی تردد خیانت به ملت است در حالی که شاهد بودیم که اعتماد به آنها ضررهای بسیاری را به دنبال داشت.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه در شرایط حساس کنونی باید نظارت بر بازار تقویت شود خاطرنشان کرد: باید برخورد با مفسدان اقتصادی در هر سطحی که هستند صورت گیرد و با افزایش نظارت ها از بروز فساد جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه واگذاری مسؤولیت و مدیریت باید بر اساس شایسته سالاری و دارا بودن تعهد و تخصص باشد، اضافه کرد: اگر این مسئله مورد توجه قرار گیرد مردم مشاهده خواهند کرد که مسؤولان متخصص متعهد و انقلابی مشغول کار بوده و اعتماد ملت بیشتر می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار