مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد جمکران گفت: برای اسکان زائرین نیز ۱۶ هزار مترمربع فضای شبستان‌های امام علی (ع) و کربلا آماده‌سازی شد که در این مدت بیش از ۱۷ هزار نفر شب را در این مکان‌ها استراحت کردند.
کد خبر: ۶۷۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۷ 04 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، اسماعیل بخشعلی به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در مسجد مقدس جمکران برای میزبانی از زائران اربعین حسینی پرداخت و اظهار داشت: خادمان این مکان مقدس امسال همچون سال‌های گذشته در محل عمود 1070 مسیر نجف اشرف به کربلای معلی موکب مع امام منصور را برپا کرده و خدمات مختلف رفاهی و فرهنگی را به زائران اربعین حسینی ارائه دادند.

وی افزود: امسال برای خدمت‌رسانی به زائران ایرانی و غیر ایرانی اربعین که از شهر قم برای عزیمت به سمت مرزهای کشور عراق عبور کرده و به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شدند موکب‌هایی در داخل مسجد برپا و خدمات مختلفی به زائران ارائه شد.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به زائران اربعین از 27 مهر آغازشده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: در این مدت در موکب‌های برپاشده در ورودی‌های مسجد مقدس جمکران بیش از 45 هزار زائر با صبحانه شامل آش، حلیم، سیب‌زمینی و تخم‌مرغ پذیرایی شده و 35 هزار زائر نیز با غذای گرم و ساده اطعام شده‌اند.

بخشعلی ادامه داد: برای اسکان زائرین نیز 16 هزار مترمربع فضای شبستان‌های امام علی (ع) و کربلا آماده‌سازی شد که در این مدت بیش از 17 هزار نفر شب را در این مکان‌ها استراحت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر پذیرایی از زائران در وعده‌های صبحانه و شام، موکب‌های اربعین به‌صورت شبانه‌روزی با چای، خرما، و... از زائران اربعین حسینی پذیرایی کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار