ذوالنور:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دیدار آیت‌الله شبیری‌زنجانی با رئیس دولت اصلاحات و سران اصلاح‌طلب گفت: این دیدار جفا به آیت‌الله شبیری‌زنجانی شد چون شخصیتی اخلاقی و بزرگوار و فرزانه هستند و دیگران به شخصیت ایشان جفا کردند.
کد خبر: ۶۷۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۷ 04 November 2018

به گزارش تابناک قم، دیدار آیت‌الله شبیری‌زنجانی مرجع تقلید شیعیان با رئیس دولت اصلاحات و برخی از سران اصلاحات بازتاب‌های مختلفی را به‌همراه داشت و سبب سوءاستفاده فتنه‌گران شد.

پس از این دیدار آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله شبیری‌زنجانی تاکید کرد که انتشار تصاویری در فضای مجازی از حضرتعالی در کنار برخی افراد مسئله‌دار که برای نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری «دام ظله العالی» احترامی قائل نیستند بدین وسیله به عرض می‌رساند، این موضوع ناراحتی و تعجب مقلدین و حوزویان را در پی داشته است.

شخصیت‌های اصلاح‌طلب همچون رسانه‌های زنجیره‌ای خود در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و تلاش کردند به اسم حمایت از آیت‌الله شبیری زنجانی به تخریب آیت‌الله یزدی بپردازند، اما این موضوع مطرح است که همین سران اصلاح‌طلب و رسانه‌های آن‌ها در فتنه 88 به بهانه حمایت مراجع تقلید و علماء از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مواضع تندی علیه آن‌ها اتخاذ کردند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم با بیان اینکه آیت‌الله یزدی از شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی، چهره‌ای مبارز، ‌انقلابی، مجاهد و یار امام راحل هستند، اظهار داشت: آیت‌الله یزدی امروز هم به‌عنوان یار مقام معظم رهبری و ولایت ایفای نقش می‌کنند.

وی با بیان اینکه شخصیت آیت‌الله یزدی ‌مربوط به پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیست، افزود: وی از پیش از انقلاب اسلامی نیز چهره ای انقلابی داشت و ‌‌گرد دنیا و بی‌بصیرتی بر چهره ایشان ننشست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه شخصیت درخشان آیت‌الله یزدی بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: افرادی که امروز به بهانه دفاع از مرجعیت عظیم‌الاشان فضا را آلوده می‌کنند افرادی هستند که هیچ کدام از خدمات و جایگاه علمی آیت‌الله یزدی را نداشتند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله یزدی همواره برای انقلاب اسلامی کار کرده و اگر این مکاتبه انجام نمی‌شد جای سؤال و تعجب بود، بیان کرد: آیت‌الله یزدی از روی دلسوزی و روحیه انقلابی و حساسیتی که نسبت به جایگاه مرجعیت داشتند تذکری را بیان کرده و نامه‌ای را نوشتند که مرسوم است.

وی ادامه داد: شاهد مواضع غلط سران اصلاحات در فتنه 88 بودیم که موضعی غلط نسبت به اتفاقات کشور داشتند، امروز افرادی در راستای تخریب آیت‌الله یزدی کار می‌کنند که چهره‌های آن‌ها برای ما مشخص و شناخته شده، بهتر است دست و پای خود را جمع کرده و سبب فتنه نشوند‌.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار