معاون استاندار قم گفت:‌ مسئله عدم پیگیری متقاضی واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات بانکی باید به‌خوبی رصد شود و ممکن است این عدم پیگیری‌ها به دلیل شرایط سخت بانک‌ها برای دریافت تسهیلات باشد.
کد خبر: ۶۷۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰ 05 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در سی و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد ضمن گرامیداشت روز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار داشت: این روز نماد تقابل با نظام سلطه و وحدت و همدلی کشور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم افزود: متولیان تولید و صادرات کشور همکاری‌ بسیار خوبی با بخش‌های دولتی دارند و این همکاری تحریم‌ها و رفتارهای عناد آمیز دشمنان کشور را خنثی می‌کند.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری بخش خصوصی و دولتی در راستای رونق تولید ادامه داد: حضور نمایندگان بخش خصوصی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سبب می‌شود تصمیمات ما برای رونق تولید غنای بیشتری داشته باشد.

غضنفری با اشاره به اینکه نباید هیچ پرونده بلاتکلیفی برای تأمین تسهیلات واحدهای تولیدی استان قم وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: وضعیت مبهم 14 پرونده‌ واحدهای تولیدی استان قم ازنظر تأمین تسهیلات تولید باید حداقل تا دو هفته دیگر برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم در رابطه با مشکل عدم تأمین وثیقه شرکت سیمان نیزار برای دریافت تسهیلات اظهار کرد: این حق بانک‌ها است که در ازای پرداخت تسهیلات تقاضای وثیقه داشته باشند زیرا درخواست تأمین وثیقه از مقررات بانکی است، اما بانک‌ها باید انعطاف کافی داشته باشند تا واحدهای تولیدی با مشکل روبرو نشوند.

وی بیان کرد: مسئله عدم پیگیری متقاضی واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات بانکی باید به‌خوبی رصد شود و ممکن است این عدم پیگیری‌ها به دلیل شرایط سخت بانک‌ها برای دریافت تسهیلات باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار