رئيس هیأت كشتي استان قم:
رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: تيم كشتي فرنگي شهداي مدافع حرم قم اين هفته در مرحله نهايي پيكارهاي ليگ برتر براي كسب عنوان قهرماني به مصاف حريفان خود مي‌رود.
کد خبر: ۶۷۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، محسن وزیری، اظهار کرد: تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم با ترکیب بهترین‌های این رشته در اوزان مختلف زیر نظر یکی از برترین مربیان ایران در سال‌های اخیر و چهره شاخص سابق کشتی قم یعنی روح‌الله میکائیلی در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

وی ادامه داد: این تیم در مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل لیگ برتر با یک حریف قدرتمند و مدعی نظیر بیمه رازی اردبیل همگروه بود ولی به عنوان تیم دوم این مرحله مجوز صعود به جمع چهار تیم برتر را کسب کرد و از روز دوشنبه برای کسب مقام قهرمانی به میدان می‌رود.

رئیس هیأت کشتی استان قم با اشاره به برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در تهران، بیان کرد: این مرحله از مسابقات طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی روز دوشنبه چهاردهم آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: البته پیش از این قرار بود پیکارهای مرحله نهایی لیگ برتر به میزبانی شهرستان ایذه به انجام برسد اما با توجه به انصراف میزبان، این مسابقات طبق بخشنامه فدراسیون و برنامه اعلام شده، در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

وزیری بیان کرد: تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در مرحله مقدماتی با تیم‌های بیمه رازی اردبیل و آنزان پاس ایذه هم‌گروه بود که به دلیل حاضر نشدن نماینده ایذه، تنها دو مسابقه رفت و برگشت در مقابل تیم مدعی و پرمهره بیمه رازی در قم و اردبیل برگزار کرد و به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی رفت.

وی یاد آور شد: در گروه دوم رقابت‌ها نیز سه تیم سینا صنعت ایذه، شهرداری مشهد و رعد پدافند البرز حضور داشتند که سرانجام نمایندگان ایذه و مشهد موفق به کسب مجوز صعود به مرحله نهایی شدند تا چهار تیم از اردبیل، قم، مشهد و ایذه برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر به روی تشک بروند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار