با حضور استاد ناصر طاووسی صورت می گیرد
مسؤول انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان قم از برگزاری اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی و نقاشیخط «نی ناله» به همت این انجمن روز 14 آبان امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، علی اصغر نظری حائل با اشاره به برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و نقاشیخط «نی ناله» اظهار کرد: این نمایشگاه هنری به همت انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان از 4 آبان ماه به مدت 10 روز در قالب موضوعات قیام عاشورا، امام حسین(ع) و حماسه اربعین در نگارخانه شهید آوینی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشی خط بیش از 10 نفر از هنرمندان استان قم در قالب خط‌های مختلف نستعلیق، شکسته، نسخ، ثلث و... در معرض بازدید قرار گرفت.

مسؤول انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان قم با اشاره به ظرفیت بالای خوشنویسی استان قم گفت: بسیاری از خوشنویسان قمی در کشور دارای جایگاه بالایی هستند و در بسیاری از جشنواره‌های ملی خوشنویسی خوش درخشیده‌اند که نشانه توانمندی هنرمندان قمی است.

وی در خصوص برنامه‌های بسیج هنرمندان قم در هفته خوشنویسی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه معیارهای داوری در جشنواره‌های خوشنویسی، سیاه مشق و کارگاه تطبیقی نسخ، ثلث و نستعلیق با حضور اساتیدی مانند عبدالرضایی و موحد از جمله برنامه‌های انجمن خوشنویسی این سازمان در هفته خوشنویسی بود که مورد استقبال بی‌نظیر خوشنویسان قمی قرار گرفت.

نظری حائل از برگزاری اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط «نی ناله» روز دوشنبه 14آبان ماه ساعت 15:30 خبر داد و افزود: این مراسم در نگارخانه شهید آوینی واقع در خیابان جمهوری اسلامی نبش کوچه 28 با حضور استاد ناصر طاووسی از اساتید مطرح خوشنویسی کشور برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار