با قهرمانی تیم قرچک؛
مسابقات هندبال جوانان دختر منطقه ۲ کشور در قم با قهرمانی تیم قرچک پایان یافت.
کد خبر: ۶۷۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 05 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های هندبال جوانان دختر منطقه ۲ کشور شامل استان‌های مرکزی ایران در قم به پایان رسید و در خاتمه این رقابت‌ها، تیم هندبال قرچک قهرمان شد و تیم‌های البرز و قم در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این مسابقات که شامگاه یکشنبه در سالن نرگس قم به پایان رسید تیم هندبال هیئت قرچک موفق شد با کسب ۴ پیروزی و بدون شکست قهرمان شود و تیم هیئت هندبال البرز دوم شد و تیم هیئت هندبال قم در رده سوم ایستاد.

در دیدارهای روز پایانی، ۶ مسابقه برگزار شد که طی آن تیم هیئت هندبال قرچک موفق شد ۱۸ بر ۱۱ هیئت البرز را شکست دهد، سپس ۲۱ بر ۱۱ برابر تیم سه گام تا سکوی قم به پیروزی برسد و در نهایت ۱۶ بر ۱۴ تیم هیئت هندبال قم را از پیش رو بردارد.

تیم هیئت البرز، نایب قهرمان این مرحله از مسابقات پس از شکست ۱۸ بر ۱۱ برابر قرچک، چهارمین و آخرین مسابقه خود را برابر تیم سه گام تا سکوی قم برگزار کرد و با برتری ۲۰ بر ۱۶ توانست نایب قهرمان شود.

در سایر بازی‌ها تیم هیئت هندبال پیشوا برابر سه گام تا سکوی قم ۱۲ بر ۱۱ به پیروزی رسید و سپس ۶ بر ۱۵ برابر تیم هیئت هندبال قم شکست خورد. تیم‌های برتر این مرحله در مسابقات جوانان کشور که با حضور تیم‌های برتر مناطق کشور برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار