در ایام پایانی ماه صفر صورت می‌گیرد
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «روضه خورشید» از این رسانه در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، احمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف ویژه ایام پایانی صفر از حرم علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: برنامه غریبانه به این مناسبت تولید شده که در روزهای 15 تا 17 آبان ماه از ساعت 17:45 تا 19 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روح الله اسماعیلی به عنوان تهیه کننده، محمد جواد محمدی به عنوان گوینده، سید محمد مهدی رکنی به عنوان گزارشگر و حجت‌الاسلام سید مجتبی سید سلیمانی به عنوان کارشناس این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به موضوعات و محورهای برنامه غریبانه گفت: شب اول به موضوع سبک زندگی مؤمن بر اساس دستورات و نصایح پیامبر اکرم(ص) پرداخته می‌شود که اوج رحمت، رأفت و عطوفت در برخورد با مؤمنان و نفوذ ناپذیری در مقابل وعده‌ها، وعیدها و تحریم‌ها از جمله موضوعات این بخش است.

وی عنوان کرد: به ترتیب در شب‌های دوم و سوم مباحثی در زمینه صلح امام حسن(ع) و آداب زیارت امام رضا(ع) از سوی کارشناس برنامه مطرح می‌شود.

محمودی روضه خورشید را از دیگر برنامه‌های ویژه ایام پایانی صفر ذکر کرد و افزود: این برنامه روزهای 16 و 17 آبان از ساعت 8:30 تا 11 از رادیو معارف پخش می‌شود که تاریخ شهادت رسول خدا(ص) و مظلومیت‌های پیامبر اعظم(ص) در دوران حیات و حقوق پیامبر اسلام(ص) از نگاه قرآن کریم از جمله موضوعات روز نخست پخش این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: مظلومیت‌های حضرت امام حسن مجتبی(ع) از دیگر محورهای این برنامه است که بر این اساس به تاریخ و اجمالی از زندگی حضرت تا شهادت، ناشناخته ماندن جایگاه و مقام حضرت، تحمیل صلح و سازش بر حضرت و غربت در میان شیعیان بی‌بصیرت پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به حقوق حضرت امام رضا(ع) و مظلومیت‌های حضرت به عنوان محور این برنامه در روز 29 صفر گفت: موضوعاتی مانند تاریخ و اجمالی از زندگی حضرت تا شهادت، غربت امام در مدینه، حقوق امام رضا(ع) بر زائران و مجاوران و احیای امر اهل بیت(ع) در این بخش مورد توجه قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار