به مناسبت ۱۳ آبان ۱۳ پروژه صنعتی در شهرک صنعتی محمود آباد استان قم افتتاح شد.
کد خبر: ۶۷۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، صبح امروز آئین افتتاحیه همزمان 13 پروژه صنعتی به مناسبت 13 آبان با حضور مدیران و مسئولان استان قم در شرکت آریا سیوان جم شهرک محمودآباد برگزار شد.

سیدمهدی صادقی استاندار قم در این مراسم با تأکید بر ضرورت رفع موانع تولید اظهار داشت: بهترین و بزرگ‌ترین خدمت به کشور توسط تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران تولید انجام می‌شود و ما مدیران دولتی باید خادم تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران عرصه تولید باشیم.

در ادامه این نشست محود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: افتتاح واحدهای صنعتی همزمان با آغاز تحریم‌ها یک نمایش اقتدار تولید ملی است و ما با همکاری و همدلی میان بخش‌ خصوصی و دولتی تحریم‌ها را بی‌اثر خواهیم کرد.

سپس آیت‌الله علی‌رضا اعرافی امام‌جمعه قم ابراز کرد: در شرایط امروز که دشمنان به دنبال فروپاشی اقتصادی و اجتماعی در کشور هستند بالاترین عبادت این است که زمینه اشتغال و تولید در کشور فراهم شود.

مدیرعامل شرکت آریا سیروان جم نیز خاطرنشان کرد: بیش از 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای واحد صنعتی آریا سیروان جم انجام‌شده و این واحد صنعتی به‌صورت مستقیم 50 نفر و به‌صورت غیرمستقیم 500 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار