رئیس شورای اسلامی شهر قم:
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: این شورا اعتقادی برای اختصاص اعتبار برای منوریل ندارد، این پروژه بدون توجیه اقتصادی است و توانایی جذب مسافر ندارد.
کد خبر: ۶۷۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به مشکلات منطقه پردیسان اظهار کرد: باید بحث تجاری در این منطقه به صورت ریشه ای حل شود، این کار در دست وزارت راه و شهرسازی است.

وی ادامه داد: نباید گواهی‌های تجاری موقت در منطقه پردیسان اضافه شود و تنها باید این گواهی‌ها مورد تمدید قرار بگیرند تا حدی از مشکلات مردم آن منطقه کاهش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: اگر ضمانت‌نامه توسط پیمانکاران خدمات شهری شهرداری در پیمان‌های سه ساله در سال‌های دوم و سوم پیمان ارائه نشود، حق فسخ پیمان برای شهرداری قم محفوظ است، شهرداری باید در این خصوص اسناد تضمینی بگیرد.

جلالی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر قم در خصوص تفویض اختیار خرید املاک تا سقف 30 میلیارد تومان به شهردار قم اظهار کرد: مصوبه شورا در این خصوص پابرجاست و نامه ای توسط معاونت حقوقی شهرداری قم به فرمانداری در خصوص اعتراض هیأت تطبیق ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: نظر شورای اسلامی شهر قم این است که اعتقادی برای اختصاص اعتبار برای منوریل ندارد، این پروژه بدون توجیه اقتصادی است و توانایی جذب مسافر ندارد، افسوس می‌خوریم که چرا سرنوشت پروژه منوریل به اینجا رسیده است، دولت به دنبال اختصاص اعتبار برای تکمیل آن نیست با وجود این که در این زمینه تکلیف دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: پروژه منوریل قم در شورای اسلامی این شهر به تصویب نرسید به همین دلیل توجیهی برای بررسی متمم قرارداد این پروژه در شورا وجود ندارد.

جلالی با اشاره به خدمات شهرداری قم به زائرین اربعین اظهار کرد: مدیریت شهری قم به ویژه بخش خدمات شهری شهرداری خدمات ارزنده ای را به زائرین اربعین از جمله در بخشی از مسیر پیاده روی نجف به کربلا ارائه داد، اقتدار شیعه در اربعین حسینی به رخ یاوه گویان و کشورهای معاند کشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور دشمن شکن و پرشور مردم شهر قم را در راهپیمایی 13 آبان شاهد بودیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار