استاندار قم با بیان اینکه مسئولان همکاری خوبی با تولیدکنندگان ندارند گفت: امروزه سرمایه‌گذاری در زمینهٔ تولید با مشکلات زیادی روبه‌رو است و کسانی که در این عرصه حضور پیدا می‌کنند دغدغه رشد و پیشرفت کشور رادارند.
کد خبر: ۶۷۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸ 06 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در آئین افتتاح سیزده پروژه صنعتی که در شهرک صنعتی محمودآباد قم برگزار شد با تأکید بر اینکه دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند اظهار داشت: ما مسئولان باید سطح اتکایی برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش تولید باشیم.

استاندار قم افزود: تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی مشکلات بسیار زیادی درزمینهٔ مختلف دارند و بخش‌های دولتی باید با تولیدکنندگان و سرمایه‌‌گذاران همکاری بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همکاری و همدلی مهم‌ترین راه‌حل مقابله با دشمنان است افزود: اگر مشکلات کشور را تقسیم‌بندی کنیم بیش از 70 درصد از آن‌ها مربوط به داخل کشور است و دشمنان نیز بر اساس همین مشکلات داخلی به ما فشار می‌آورند.

صادقی با بیان اینکه مسئولان همکاری خوبی با تولیدکنندگان ندارند تشریح کرد: امروزه سرمایه‌گذاری درزمینهٔ تولید با مشکلات زیادی روبرو بوده است و کسانی که در این عرصه حضور پیدا می‌کنند دغدغه رشد و پیشرفت کشور رادارند.

استاندار قم ابراز کرد: بهترین و بزرگ‌ترین خدمت به کشور توسط تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران تولید انجام می‌شود و ما مدیران دولتی باید خادم این افراد باشیم و مشکلات و موانع پیشروی آن‌ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه عوامل تصمیم‌گیر در استان قم باید بدانند وجود آن‌ها باید سبب اطمینان و اعتماد تولیدکنندگان و رفع مشکلات آن‌ها شود، در غیر این صورت هیچ اثرگذاری مثبتی در سطح استان نخواهند داشت.

صادقی خاطرنشان کرد: با حمایت‌ها و همکاری و همبستگی دولت و مردم توطئه‌های دشمنان کشور خنثی‌شده و با حمایت از بخش تولید شاهد رشد اقتصاد کشور خواهیم بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار